Avatar uživatele
anonym

Reklamace nebo odstoupení od smlouvy?

Dobrý den,
Zaplatila jsem předem mobilní telefon, prodejce ho odeslal, ale pošta nedodala. Ztráta nebo odcizení, nevím. Bohužel prodejce nic neřeší, protože oni zboží vyexpedovali. Mám napsat písemně reklamaci – nedodání zboží, nebo odstoupení od smlouvy? Mám pouze proforma fakturu a sledování zásilek, kde je důkaz, že mi pošta nic nedodala.
Děkuji

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4809 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
WeeBear

Pokud Ti prodejce odesílal mobil jako zapsanou zásilku (doporučený, nebo cenný balík), tak zajdi na Českou poštu a informuj je o ztrátě balíku, pošta za zapsané balíky/psaní odpovídá, pokud v případě zapsaný balík prodejce ‚pojistil‘ (ocenil) cenou a máš doklad o koupi, zajdi i s ním na poštu, v případě nenalezení balíku pošta na základě dokladu hradí udanou částku..

Ovšem Ti neporadím, co s prodejcem.. Snad napíše někdo jiný lepší radu.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek