Dobrý den,
Zaplatila jsem předem mobilní telefon, prodejce ho odeslal, ale pošta
nedodala. Ztráta nebo odcizení, nevím. Bohužel prodejce nic neřeší,
protože oni zboží vyexpedovali. Mám napsat písemně reklamaci –
nedodání zboží, nebo odstoupení od smlouvy? Mám pouze proforma fakturu a
sledování zásilek, kde je důkaz, že mi pošta nic nedodala.
Děkuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4809 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud Ti prodejce odesílal mobil jako zapsanou zásilku (doporučený, nebo cenný balík), tak zajdi na Českou poštu a informuj je o ztrátě balíku, pošta za zapsané balíky/psaní odpovídá, pokud v případě zapsaný balík prodejce ‚pojistil‘ (ocenil) cenou a máš doklad o koupi, zajdi i s ním na poštu, v případě nenalezení balíku pošta na základě dokladu hradí udanou částku..
Ovšem Ti neporadím, co s prodejcem.. Snad napíše někdo jiný lepší radu.
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek