Zítra už po třetí půjdu reklamovat můj telefon zakoupen u společnosti
Vodafone. Chci se zeptat, po kolikáté reklamaci mám nárok na odstoupení od
smlouvy? První reklamace byla kvůli nabíjení, kde byla vyměněna
základová deska telefonu. Druhá reklamace byla z důvodu zpomalení
telefonu, vypínání a občas nereagoval dotykový display. Vada byla
v předním krytu, který byl vyměněn a byl přehrán software. Po měsíci
se závada zpomalení a nereagování dotykové displaye objevila znova. Mám
tedy při této třetí reklamaci právo na odstoupení od smlouvy?
Doplňuji:
Telefon je stále ve dvou roční záruční době.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4300 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Kupující má právo na výměnu zboží či na odstoupení od smlouvy
v případě, že se stejná vada vyskytne po opravě opakovaně, tzn.
vyskytne-li se na výrobku ta samá vada, která byla již v záruční době
dvakrát reklamována. Totéž právo má kupující i v případě, že
zboží trpí více vadami současně, tedy má v době uplatnění nároku
z vad alespoň tři odstranitelné vady. Zákon mluví o opakující se
závadě (zákon neříká kolikrát) a vy máte právo buď od smlouvy
odstoupit, tedy na vrácení peněz nebo na výměnu zboží.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/137041-reklamace-mobilu-jak-postupovat-a-na-co-nezapomenout/
http://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/osobni-a-firemni/reklamace/
http://www.google.cz/search?client=opera&q=reklamace+mobiln%C3%ADho+telefonu&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest
0 Nominace Nahlásit |
Bohužel ne momentálně…jedná se o dvě různé závady a nebyly současně…spíš vezmou telefon znovu do záruční opravny než by vrátili peníze…samozřejmě na to mají 30 dnů,ale to jistě víte
0
před 4299 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek