Není důvod. Dnešní oleje jsou dokonce mísitelné.
2Kdo udělil odpovědi palec? Elk, Jiří Bohumil
před 2461 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nejlepší je vypouštět olej horký, tehdy má nejmenší viskozitu, teče
rychleji a vezme sebou více nečistot (kovových otěrů). Zbytky odstraní
olej na to určený:
https://www.zbozi.cz/vyrobek/paramo-v2/?varianta=10-l
0 Nominace Nahlásit |
Propláchnutí motoru se dělá výplachovým olejem, např. V2 při použití neaditivovaných olejů řady A, např. M6A. Tyto oleje se ale pro osobní auta už více než půl století nepoužívají, takže výplach motoru se běžně nedělá. V poslední době se diskutuje o znovuzavedení výplachu při použití LL olejů a velmi dlouhém intervalu výměny.
0 Nominace Nahlásit |
Jak bych propláchl jenom vanu ?
Jedině ji sundat a pak tři dny čekat až zaschne silikon ,
Když tak se proplachuje celý motor a to tak ,
že se před vypuštěním starého oleje přileje do oleje čistič např –
http://www.oleje-aditiva.cz/liqui-moly-cistic-motoru-500-ml
,takových přípravků je víc ,
ale já to zatím nikdy nedělal , stačí dodržovat čas výměny oleje a
jeho specifikaci,
zatím jen po vypuštění starého oleje jen motor proleji půl litrem nového
a až potom uzavřu na vaně šroub .
Upravil/a: Ušel ventil
0 Nominace Nahlásit |
V současné době, při dodržení termínu výměny, už ne. Pouze se
doporučuje vypouštět olej z motoru ohřátého na provozní teplotu.
Pokud by šlo o „veterána“ naplněného ještě starým a neaditivovaným
olejem, pak by bylo propláchnutí vhodné. A existují, pro tento účel,
různé možnosti a různé proplachové oleje.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek