Avatar uživatele
Kai

Největší dopravní problém v České republice

Dobrý den, touto cestou bych Vás ráda požádala, zda byste byli ochotni mi napsat, co vy považujete za největší dopravní problém v rámci ČR.
Mockrát děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4072 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Stav silnic a dálnic

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Bedy

Mimo špatné kvality silnic, je podle mého názoru, největším dopravním problémem tristní stav železnic. Kéž by se bývalo bylo podařilo zeleným splnit jejich předvolební slib, aby šly kamiony na koleje, hned by se bylo silnicím totiž ulevilo. To by se podepsalo i na kvalitě silnic.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Majkl95

Příšerný silnice ;)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
www

Opět dú?
Proto jen naznačím: všechny problémy v ČR něco (někdo) způsobuje.
Tedy začnu třeba cenou, nejen dopravy, ale i opravami, schopností politiků cokoliv řešit, korupcí, špatným plánováním, ap.
Takže největší problém dopravy vidím v tom, kdo a jak ji řídí, kdo a jaké stanovil pravidla i zákony. Od toho se totiž odvíjí vše a největším problémem jsou lidé.
No, a teď si vyber, sorry 😉

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?beer Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Já bych zase viděl největší problém v nárůstu kamionů a v důsledku toho ničení našich silnic a zhoršení životního prostředí v místech kde tyto kamiony projíždí.
Vím, že je pohodlnější s kamionem dojet až na místo, ale proč nechtějí dopravci přistoupit na to, aby se buď kamiony nakládaly na vlak a nebo na vlak nakládat jen návěsy a ty by v cílové stanici další kamoin dovezl až na místo.A nebo všechno nakládat na kontejnery a zase na vlak a v cílové stanici opět naložit a převézt na místo.A tímto by se i více zamezilo bouračkám a následným uzavírkám silnic.
Vždyť za komunistů to fungovalo (teda výrobky se nakládaly přímo na vagony a v konečné stanici si fabriky či jiný odběratel už zajistil vyložení a odvoz sám, čím se ulevilo jak silnicím, tak bylo méně náklaďáků na silnici).

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Ministerstvo dopravy a špatné zákony.
Zdůvodnění: pokud máme dostatek schopných lidí, odpovídající techniku a materiál a když budují a opravují naše silnice a dálnice cizí firmy, jsme sami proti sobě. Není to ekonomické a nepřináší to odpovídající užitek – hlavně ne ve vztahu ke kvalitě.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
pusinka50

Předražené zkorumpované státní zakázky, které ubírají obrovské peníze ze státního rozpočtu a tím nezbývají peníze na klasickou opravu silnic a také podvody, kdy podklady silnic neobsahují pevný materiál, jaký by měly obsahovat a vše se bude muset předělávat, v případě dálnic jdou ceny do desítek miliard

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

Stav a kapacita D 1 !!!!!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
pas

Neschopnost státu, přes Ministerstvo Dopravy, zajistit dopravní infrastruktůru.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek