Avatar uživatele
bububabu

Má prodejce právo na 2 měsíční lhůtu pro vyřízení reklamace a vrácení peněz?

Je pravda že prodejce má ze zákona právo k měsíční reklamaci výrobku a potom k tomu ještě lhůtu ze zákona na další měsíc pro vrácení peněz?
Doplňuji:
brillant-Zajímá mě jestli má prodejce právo ze zákona na další měsíc pro vrácení peněz po uplynutí od posouzení reklamace a schválení vrácení částky. O tom se nikde nepíše.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zzzzz před 4005 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
brillant

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
http://busines­s.center.cz/bu­siness/pravo/ochra­na_spotrebite­le/reklamacni_lhu­ty.aspx

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
zzzzz

Ano má 30 dní na reklamaci, pokud ji uzná a dohodnete se na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz, tak má dalších 30 dní na to aby Vám je vyplatil.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Dochy

zzzzz: Domnávám se, že se pleteš. Pokud se zákazník s prodejcem nedohodne jinak, pak reklamace musí být kompletně vyřízena do 30 dní. Včetně například vyplacená kupní ceny.

před 4002 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
zzzzz

nepletu se! Pokud ji nevyřeší do 30 dnů, máš právo od kupní smlouvy odstoupit. On má pak 30 dní na to vrátit ti peníze. !!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fakt se nepletu, ale většinou to dělají ochotně hned.

před 3920 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
brillant

Již se to tu řešilo – používejte vyhledávání. http://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=reklamace

před 4005 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek