Dobrý den,
loni circa v dubnu jsem si koupil boty v jednom malém skateshopu
v brněnské Galerii Vaňkovka. Boty stály bezmála 2 tisíce a tak jsem
čekal kvalitu a když tu ne, tak alespoň služby. Bohužel po 3 měsících
používání se začaly rozlepovat na pravé botě (u paty, takže tam, kde se
podrážka nijak neohýbá). Na vyřízení první reklamace jsem čekal více
než 30dní (už to byl asi podnět k odstoupení od smlouvy) a při
vyzvednutí mi přišlo, že prodejce na reklamaci zapomněl a boty snad slepil
vzadu ve skladu. No po 2 měsících přišla stejná závada s tím, že jsem
požadoval výměnu obuvi. Opět po měsíci čekáni mi boty jen „slepili“,
takže jsem čekal, kdy to znovu přijde. Včera jsem tedy nesl na prodejnu boty
po třetí se stejnou závadou, kde jsem se čtvrt hodiny dohadoval
s prodejcem, že mám právo na vrácení peněz. On mi tvrdil, že musí
poslat boty na posouzení reklamace. Mám tedy právo na okamžité vrácení
peněz od prodejce nebo má prodejce právo ještě poslat boty na posouzení
(potřeboval bych přesné paragrafy a odstavce, abych případně mohl
argumentovat)? Pokud by mi boty znovu jen opravili, jak mohu požadovat
„dostoupení od kupní smlouvy“?
Děkuji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3985 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Přečti si toto (obdobná situace) – http://www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna/detail/3-reklamace-stejne-vady/898
.
Při třetí reklamaci stejné vady máš právo na vrácení kupní ceny –
ale musíš to jasně sdělit při reklamaci – což jsi udělal – a
nějaké „posouzení reklamace“ je v tomto směru nepodstatné.
Otázkou je, co uděláš, pokud ti prodejce – byť protiprávně, nevyhoví
(musel bys podat žalobu).
0 Nominace Nahlásit |
Musí proběhnout reklamační proces, po kterém, pokud bude reklamace
uznána, máš nárok na vrácení peněz.
Měl jsi žádat o odstoupení od smlouvy již při první reklamaci, kterou
nestihli v zákonné lhůtě.
Doplňuji:
mowla: doporučuji si ten odkaz přečís pořádně
"Doporučujeme následující postup. Jít si vyzvednout vyjádření ke třetí
reklamaci s tím, že již tašku nepřeberete…
to znamená, že musí proběhnout to reklamační řízení, reklamace musí být uznána a až potom má právo na vrácení peněz.
Upravil/a: Hykam
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek