Myslím, když mám zaparkováno a vedle mě stojí další auta. Nejdříve pomocí spojky a klíčku nastartuji auto, pak přidám plyn a pomalu pouštím spojku, zmáčku ten knoflík uprostřed palubky a zařadím zpátečku a auto se rozjede dozadu a pak točím volantem, pak přeřadím třeba na jedničku je to tak správně? Nebo stále musím držet spojku, aby auto jelo do polohy, kterou chci a pak ji začat pouštět?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3034 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Tipnul bych že tím knoflíkem uprostřed jsou výstražná světla. Mám pravdu? Nezapomeň je pak zas vypnout 😉 Co se jízdy týče to už asi napsali kolegové… (Alesh, Dubaro). Vše by Ti měli vysvětlit v autoškole. Pokud máš nejasnosti, zeptej se. Jsou tam od toho aby Ti to vysvětlili. A je jednodušší a rychlejší když se zeptáš na to co je Ti nejasné, než aby instruktor mlel furt dokola celou přípravu… A vykašli se na nějaký stud k těm otázkám (já vím že je to těžké, já bych se jako mladej blbej cucák taky neptal 😉 )
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?jedna26 Nahlásit |
Jakej knoflík uprostřed palubky?
Prostě couváš, pak chceš zastavit, resp. jet dopředu, tak v podstatě
musíš udělat nejprve to, že zastavíš, tady smáčkneš spojku a brzdu.
Jakmile auto zastaví a pokud jsi na rovině, už nemusíš stát na brzdě, ale
na spojce ano, pokud máš stále zařazen nějaký rychlostní stupeň. Pak
přeřadíš ze zpátečky na jedničku a normálně se rozjedeš, úplně
stejně, jako kdybys předtím necouval. Prostě to jsou dva na sobě
nezávislé rozjezdy, první dozadu, druhý dopředu.
0 Nominace Nahlásit |
Odpovíš si sám, když si představíš funkci spojky.
Při běžícím motoru je tento postup: Sešlápnout spojku, zařadit
zpátečku, pouštět spojku a přidat mírně plyn, auto se rozjíždí dozadu.
Po dosažení žádané polohy sešlápnout spojku, zabrzdit, přeřadit na
jedničku, pouštět spojku a přidat mírně plyn, auto se rozjíždí
dopředu.
Nevím, co myslíš knoflíkem uprostřed palubky. Jestli máš auto
s automatickou převodovkou, odpadá manipulace se spojkou. Zařadíš R,
přidáš plyn, jedeš dozadu. Zařadíš D, přidáš plyn, jedeš
dopředu.
0 Nominace Nahlásit |
Tak jak to popisuješ, ti zde nikdo nepomůže. Jedná se o základní nepochopení mechanismu ovládání auta. Na to musíš s instruktorem !!!!!
0 Nominace Nahlásit |
26: Ne že by mi ta nominace nelichotila, ale myslím, že další tu popisují problém lépe a souhlas s nějakým tvrzením můžeš připsat jako doplnění k otázce, nebo dopsat tady v diskusi. Nominací zároveň uzavíráš otázku a nikdo další již nemůže přispět odpovědí.
Podle jiných dotazů je mu přes 18 a dělá autoškolu. Snad má trochu rozumu… Stejně ty rady tady jsou informace běžně dostupné…