Avatar uživatele
Wannabe Adam

Může učitel známkovat sešit při zkoušení?

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat. Na škole máme novou učitelku přírodopisu a při zkoušení známkovat a oddělovat hodiny tak nám zhorší známku. Může se to? 9. třída základní školy

Zajímavá 0 před 1102 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
elkon

Co to napsat srozumitelně.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Je pouze na rozhodnutí učitele, co jak a kdy bude známkovat. Tvoje otázka je značně nesrozumitelná. Myslím, že nezbyde nic jiného, než si na systém nové učitelky zvyknout.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Funna

za prvé…tvůj dotaz je hodně zmatený…chtělo by to zabrat v češtině…
za druhé…pokud učitelka stíhá oboje, je to jen její problém co a jak klasifikuje a že se ti to nelíbí, je pro změnu tvůj problém ,–)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
annas

Je uvedené v klasifikačním řádu,hodnotí se to, to, co s souvisí s analýzou činnosti žáka. Jde přece o výchovně vzděšlávací proces.
I úprava sešitu je výchovná, oprava plní funkci estetickou, učitel se přesvědčí, zda nemáte v sešitě zmatky, jakou máte úpravu a písmo. Nakonec v každém zaměstnání v kanceláři se hodnotí úprava textů, při manuální práci čistota, vzhled atd.

Ale osobně se domnívám, že by učitel měl přihlížet k úpravě sešitů tehdy, jestliže má žák známku nerozhodnou. Pokud je pečlivý, sešit má upravený, vyjadřuje to i vztah k předmětu, k učivu, takže sešit ovlivní kladně nebo záporně nerozhodnou znánku, třeba mu vychází 2-, takže výsledná známku může být 2 , nebo 3. Žák se nenaučil, tedy výsledek zkoušení je ndostatečná, sešit třeba výborná, takže co je důležitjěí úprava sešitu nebo vědomosti.

Ale záleží i na tom, co je uvedené ve vnitřním školním řádu pro učitele i žáky. Známkování sešitů je velmi důležité na prvním stupni, na 2. stupni pro rozhodování o lepší či horší známce, na SŠ se už sešity známkou nehodnotí. Učitel je jen viduje.

Třeba chyby v matematice jsou zásadní, vyjde něco jiného, než měl žák vytvořit. Zde je obzvláště důležitá přesnost. Sstejně v češtině čárka může ovlivnit smysl vvěty,.také pravopis – mýt děšti i x mít děti.

Upravil/a: annas

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?vagra Nahlásit

Avatar uživatele
da ny

Jednomu zhorší, druhému vylepší, tak se snaž! ;)
Na ZŠ (dříve ZDŠ) i SŠ nám učitelé v několika předmětech známkovali sešity. Přihlédlo se při klasifikaci (plus x mínus). Bylo to pro nás samozřejmé, běžné a logické. Některé poznámky jsme si doma doplnili, upravili i přepsali, nebo celé vypracovávali sami, kreslili obrázky, podtrhli jsme důležité údaje. Nadpisy aj. označili barevně.
Je na učiteli, co, jak, kdy bude klasifikovat. Některé známky mají „větší váhu“ (písemné prověrky, ústní zkoušení, testy, referáty, domácí úlohy, příprava atd. atp.)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
agentpv

Na střední škole pro pracující (už jsme byli dospělí! v roce 1987) nám v hodině chemie vyhazoval učitel sešity z okna – tedy sešity které se mu nelíbily. Když chtěl dal 5 za sešit a 5 za zkoušení.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek