Odpověděl/a – 18.listopad 16:20
Je uvedené v klasifikačním řádu, tto, co s souvisí s analýzou řinnoi žák. I úporava seštitu je výchovná, plnío funkci estetickou, učitel se přesvědčí, zda nemáte v sešitě zmatky, jakou máte úpravu a písmo. Nakonec v každém zaměstnání se hodnotí úprava textů, při manuální práci čistota, vzhled atd.
Al eosobně se domnívám, že by učitel měšl přihlážit k úpravě sešitůtehdy, jewtliže má žák znánmku nerozhodnout. Pokud je pečlivý, sešit má upravený, vyjadřuje to i vztah k pedmětu, k učivu, takže sešit ovlivnío nerozhodnou zn ánku,
Ale záelží na tom, co je uvedené ve vnitřním školním řádu pro učitele. i žáky. Známkování sešitů je v elmi důležité na prvním stupni, na 2. stupni pro rozhodování o lepší či horší známce, na SŠ se už sešity známkou nehodnotí.
Odpověděl/a – 18.listopad 16:22
Je uvedené v klasifikačním řádu, to, co s souvisí s analýzou činnosti žák. I úporava seštitu je výchovná, plní funkci estetickou, učitel se přesvědčí, zda nemáte v sešitě zmatky, jakou máte úpravu a písmo. Nakonec v každém zaměstnání se hodnotí úprava textů, při manuální práci čistota, vzhled atd.
Al eosobně se domnívám, že by učitel měšl přihlážit k úpravě sešitůtehdy, jewtliže má žák znánmku nerozhodnout. Pokud je pečlivý, sešit má upravený, vyjadřuje to i vztah k pedmětu, k učivu, takže sešit ovlivnío nerozhodnou zn ánku,
Ale záleží í na tom, co je uvedené ve vnitřním školním řádu pro učitele i žáky. Známkování sešitů je velmi důležité na prvním stupni, na 2. stupni pro rozhodování o lepší či horší známce, na SŠ se už sešity známkou nehodnotí. Učitel je jen viduje.
Odpověděl/a – 18.listopad 16:36
Je uvedené v klasifikačním řádu,hodnotí se to, to, co s souvisí
s analýzou činnosti žáka. Jde přece o výchovně vzděšlávací
proces.
I úprava sešitu je výchovná, oprava plní funkci estetickou, učitel se
přesvědčí, zda nemáte v sešitě zmatky, jakou máte úpravu a písmo.
Nakonec v každém zaměstnání v kanceláři se hodnotí úprava textů,
při manuální práci čistota, vzhled atd.
Ale osobně se domnívám, že by učitel měl přihlížet k úpravě sešitů tehdy, jestliže má žák známku nerozhodnou. Pokud je pečlivý, sešit má upravený, vyjadřuje to i vztah k předmětu, k učivu, takže sešit ovlivní kladně nebo záporně nerozhodnou znánku, třeba mu vychází 2-, takže výsledná známku může být 2 , nebo 3. Žák se nenaučil, tedy výsledek zkoušení je ndostatečná, sešit třeba výborná, takže co je důležitjěí úprava sešitu nebo vědomosti.
Ale záleží i na tom, co je uvedené ve vnitřním školním řádu pro učitele i žáky. Známkování sešitů je velmi důležité na prvním stupni, na 2. stupni pro rozhodování o lepší či horší známce, na SŠ se už sešity známkou nehodnotí. Učitel je jen viduje.
Třeba chyby v matematice jsou zásadní, vyjde něco jiného, než měl žák vytvořit. Zde je obzvláště důležitá přesnost. Sstejně v češtině čárka může ovlivnit smysl vvěty,.také pravopis – mýt děšti i x mít děti.