Rusové velká země pokusy o bolševismus, socialismus, komunismus, revoluce války. v nýnější době je vsazeno na zbrojní průmysl a IT specialisty, tudíž výroba automobilů pokulhává.
0 Nominace Nahlásit |
Není pravda, že se auta z Ruska vůbec neexportují. Třeba AvtoVAZ (Lada) i v loňském kovidovém roce exportoval 40 tis. aut, hlavně do Běloruska, Uzbekistánu a Kazachstánu
Zdroj: https://www.interfax.ru/russia/744921
0 Nominace Nahlásit |
Asi málo čteš, nebo tam, kde se o ruských vozech nepíše!
Automobily ruské výroby se vyváží prakticky do celého světa, Evropu
nevyjímaje…
Zdroj: https://www.garaz.cz/clanek/ruske-vozy-nejsou-pro-kazdeho-modernizacim-navzdory-21005613
0 Nominace Nahlásit |
Otázka je významovo chybná už vo svojom základnom popieraní záujmu
o ruské automobily. Ak by naozaj bola pravdivá, prečo by Ruské automobilky
vyrábali a vyvážali svoje výrobky – automobily – do sveta, ak o ne
nie je záujem. Ako to, že po ruských cestách a necestách, jazdia vozidlá
ruskej výroby, ak si ich „Rusi“ nekupujú. V tom prípade, kde sa nabralo
toľko cudzincov v Rusku, ktorí napriek tomu, že o ruské automobily nemajú
záujem, na nich jazdia?
…a humorné vyvrcholenie otázky " Je na to nějaká odpověď?"… tak na
takúto otázku nemožno neodpovedať.
Odpoveď:
Vaša otázka je zjavne položená na základe nepravdivých informácií
rozširovaných ľuďmi s úmyslom poškodiť ruskej ekonomike a ruským
automobilkám pre svoj zisk.
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Co se světa (EU, USA) týká, bude to možná o kvalitě automobilů a
logicky,
o „politice“/embargu.
0 Nominace Nahlásit |
Poslední opravdu čistě ruské automobily byly GAZ (třeba Volhy), Moskviče a ty hrůzné Záporožce, asi jich bylo víc. Ale co se týká technické úrovně a kvality zpracování, to byl opravdu horror. Počínaje žigulíky, zakoupili licence od Fiatu, dnes se na vývoji podílí i Renault a dokonce okrajově i Porsche. Ovšem jejich pověst stále přetrvává.
0 Nominace Nahlásit |