Nejenom, že za pár let nekoupíte auto bez monitorovacího systému, který
bude sledovat váš styl jízdy a info předávat Evropské komisi (a je jen
otázkou času, kdy se takto bude monitorovat i rychlost), ale také se
přestanou vyrábět auta s manuální převodovkou, protože kvůli emisím
bude program řídit převodovku tak, že než se dostanete na ty správné
provozní teploty, pojedete jak šnek, protože vám to nedovolí vytáčet
motor do „emisně“ škodlivých otáček…takže si opečovávejte svá
autíčka, a nebo honem kupte nová, dokud jsou ještě „normální“ .-)
PS: sice někdo namítne, že automat je OK, ale takového, co mi nic nedovolí,
toho fakt nechci…
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone, Ametyst před 1348 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak to dopadá, když řádí zelená sekta. Strana zelených vznikla v Německu, jak typické. Budou nám na dálku vypínat auta a předražovat dříve samozřejmé služby a technologie. Blížíme se čínskému modelu společnosti, se sociálními kredity.
4Kdo udělil odpovědi palec? Funna, Kepler, aliendrone, Mr. Marek
před 1348 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je pořád málo. Já bych si nejraději počkal, až se budou auta samy opravovat, přezouvat se do zimních galoší a za dlouhých cest mi budou vyprávět sprosté vtipy.
3Kdo udělil odpovědi palec? Funna, aliendrone, Ametyst
před 1348 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mně už stačí to, co do nich montují DNES. Není to tak dávno, co jsem tu fňukal o svém průšvihu, když jsem do Navarry nedolil modré chcanky (syntetickou močovinu AdBlue) a kolik mě to stálo. https://www.odpovedi.cz/otazky/mate-radi-moderni-diesely-jaky-mate-obecne-nazor-na-moderni-spalovaci-motory-s-euro-5-a-vyssi :(
0 Nominace Nahlásit |
Naštěstí se koupě továrně nového auta nedožiju, ojetiny budou fungovat stále normálně
0 Nominace Nahlásit |
V prvé řadě ty auťáky už NEBUDEME ŘÍDIT, takže se ani nemusíme obávat „průseru za volantem“. (; ((;
0
před 1348 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To předávání informací Evropské komisi mě zajímá. Kde k tomu najdu nějaké relevantní informace?
0
před 1348 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Toto jsem četl už někdy před 20 lety s tím, že to tu bude nejpozději
do 5 let 😉 od té doby se toho hodně změnilo, něco k lepšímu
(parkovací asistenty, klimatizace), neeco k horšímu (např. start-stop
systémy).
K automatickým převodovkám: v USA se prý prodají asi 3% nových vozů
s manuálem (chudáci, co? 😉 No a u elektrických aut manuál nedává
smysl, takže přestože rád řadím, tak jsem smířen s tím, že moje
přiští auto už bude automat.
0
před 1348 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Není zase takový problém to AdBlue deaktivovat. Na druhou stranu si ale nejsem jistý, že třeba deaktivace AdBlue projde na STK. Co si budeme povídat – jde o to, že spousta lidí to deaktivuje a pak to zase aktivuje, aby tu STK udělala. Jestli to je dobře nebo špatně, tak to fakt netuším.
Vypadá to, že už je to v plném proudu. Zrovna nedávno jsem narazila na komentář nějakého odborníka k té nové normě Euro 7 a prý to značí konec automobilů tak, jak je známe ve prospěch elektromobility. S manželem jsme si řekli, že si naše současné auto na spalovací motor necháme tak dlouho, dokud to půjde. Tedy dokud nám to nezakážou. Je to už starší model, takže to ještě například nemá ty všechny možné parkovací senzory atd. Právě ty manžel do auta před časem dokoupil tady odtud.
Arne…jen aby ses nedivil, až ty ojetiny zakážou úplně a nebo na ně dostaneš takové přirážky, že raději začneš chodit pěšky…to, že auta s vyššími emisemi nemůžou kamkoli, je realitou už dnes…
Funna, lidstvo by se mělo (a to raději hodně brzy) dohodnout, zda chce čistý svět, anebo prodávat. BO OBÉ SE NESLUČUJE! (+;
zjentek…co to je čistý svět?…to jako, že elektroauta jsou čistá,…chachá…si mě pobavil…tak může mluvit jen člověk, který jen papouškuje něčí názor a nepřemýšlí…zamysli se, kde se ta elektrika bere?…v zásuvce ne, ale u nás z uhelných elektráren…65% je z uhlí, kolem 15% z jádra a obnovitelné zdroje sou něco kolem 5 procen a pak ten zbytek z různých zdrojů…a co taková výroba baterie? víš, jak je to technologicky náročný proces a kolik „sraček“ je při jejich výrobě odpadem??…a že zatím nikdo neřeší jejich recyklaci, protože je to tak ekonomicky nevýhodné, že se to nevyplatí…a ty baterie mají standardní životnost 5 let (ale to nikde nevytrubují, bo potřebují aby se prodýávala)… moderní diesely (euro 6) jsou v podstatě čističky vzduchu a elektro auto je proti nim zamořovač ovzduší…
Zjentek: nemůžeme popírat technický pokrok, kterého už bylo dosaženo, ve jménu planety bez lidí: k čemu bude elektřina, takový starý vynález, když na ni polovina lidí nebude mít a stane se luxusem? Ve jménu mravenečků a žab?
Ta smysluplně využitá? Nebo ta „vyplýtvaná“. Druhé zmiňované existuje podstatně více, čili odpověď zní: k ničemu. A bez její výroby se najde místo i pro mravenečka.
Při tech. pokroku už prokazatelně dávno nejde tolik o pokrok člověka, jako o výstavní ukázku LIDSKÉ MARNIVOSTI. Prokazatelné vědecky.