Konkrétní příklad: Do Škody 120 naliju mix oleje a benzinu (s náhražkou olova) v poměru 1:50. Zničím tím motor?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 2395 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Motor sice hned nezničíš, ale lze očekávat kouřovou clonu jako za Warťasem. Jinak všechno co píše kolega + brzy zaolejované a nepálící svíčky a notně zakarbonovaný motor v důsledku nedokonalého spalování.
4Kdo udělil odpovědi palec? Lamalam, Jiří Bohumil, Gestas, independent
před 2395 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nic se tomu nestane – až na to případné větší kouření jak píše Kepler. Samozřejmě otázkou je, jak se to podepíše na olejové náplni (co kdybys tam měl syntetiku – ale to je téměř jistě utopie, že? ;) :D :D) a další jak to potáhne. Podle mne ale nepoznáš rozdíl – až na to případné kouření.
Pochop – i kdybys do toho nalil celou nádrž mixu (což je cca 40litrů u 120ky Škodíka), tak při ředění 1:50 to není ani celý litr oleje. Viděl jsem motory, které sežraly (ne že vytekl, ale SEŽRALY díky vyběhanosti pístních kroužků a ventilových vodítek) LITR oleje na cca 200–250 km!
Logicky si sám odvodíš, že „zadělání“ pístů, pístních kroužků atd. je naprostá pitomost – to by dvojtakťáci nedělali nic jiného, než čistili a čistili doblba! Což nemusí – pokud tady správně mixují a nejsou tedy z těch, co dvojtaktu v dobrém úmyslu „dopřejí“ a pravidelně namixují 1:15–20! Hnus! To pak opravdu po pár tisících máš zadělanou svíčku až k nefunkčnosti!
4Kdo udělil odpovědi palec? Kepler, Kryšpín, Jiří Bohumil, Gestas
před 2394 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jestli to pojede, tak hodně blbě. Patrně se zadělaj ventyly, písty, kroužky, válce, hlava, kdo ví, co tomu řekne těsnění… A co tomu řekne karburátor, který na to není postaven (velikost trysek)…
0 Nominace Nahlásit |
Nezničíš, ale ani mu neprospěješ. Olej M2 či podobný, určitě nesplňuje specifikaci oleje předepsanou výrobcem motoru.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek