poznáte to tak, že při určitých otáčkách se má sepnout a když nesepne, tak nepotáhne, tedy nepojede,,,
0 Nominace Nahlásit |
Orientačně odpojit hadici za turbem za intercoolerem nebo u vstupu sání, přikrýt rukou, lépe změřit tlak. Při ucpaném výstupu by měl otevřít přetlakový ventil. Pochopitelně jen na chvíli, motor běži na nefiltrovaný vzduch.
2Kdo udělil odpovědi palec? anonym, anonym
před 5050 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jednoduše, auto prostě při sešlápnutí plynu nejede. Je třeba vypnout motor, nastartovat a doporučuju protáhnout trojku pod pným, usazeniny v turbu se uvolní.Mám jen odzkoušeno na octavii 1,9 Tdi 66kw
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 5058 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
musí to při určitých otačkách auto jako by nakopnout,ale je to i celkem slyšet,takové slabé hazhvízdnutí,je třeba zkontrolovat i gumové hadice od turba k svodu sání,muže být prasklé a neplní to potřebným tlakem,je tam i čidlo na váhu vzduchu,které to může dělat,jestli to má předchladič vzduch a pod.
0
před 5057 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já měl právě s turbem u svého auta dřív také problém. Projevovalo se to tak, jak tu píší ostatní, tedy že při vyšších otáčkách auto nejelo. Známý mi doporučil ať se tedy podívám na https://profiturbo.cz/ že ti prý dělají repase turbodmychadel. Tak jsem si u nich turbo nechal repasovat a od té doby bez problému.