Ahoj, kdyz chci poslat SMS napr. do TV nebo si na emailu aktivovat neomezenou
schranku prijde hned na to SMS:Vazeny zakazniku, je nam lito, ale dana sluzba
neni pro vas momentalne dostupna. SMS vam nebyla uctovana. Vice na internetovych
strankach vaseho operatora.
Na strankach Vodafone nic nepisi, prosim o radu co s tim? Dekuju
Doplňuji:
Platí to i v samoobsluze OneNet? :)
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? ivzez před 3958 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
U Vodafone se tato služba jmenuje „Limit pro Platby třetím stranám“
a lze ho nastavit v samoobsluze (vypnout/zapnout, včetně nastavení limitu
Kč), nebo požádat operátora.
Služba je bezplatná. Zkušenost
Doplňuji:
V samoobsluze to najdeš po přihlášení v
Služby-Blokování a zabezpečení-"Blokování plateb třetím stranám –
Premium SMS a zde už jen klik na Vypnout. Toť vše. Pokud to snad nenajdeš,
zavolej *77 a řekni, že chceš vypnout Blokování plateb třetím
stranám – Premium SMS..
P.S.: stačilo otázku doplnit a nemuselas mně psát ))
Upravil/a: beer
2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?www, Odpovědi.cz Nahlásit |
Další možnost je, že jste ze stejného čísla
už navyšovala kapacitu jiné schránky.
Např. Seznam povoloval navýšení 3 schránek z jednoho čísla
(nevím, jestli se to nezměnilo).
Pokud někdo chtěl navýšit obsah další schránky,
musel SMSku poslat z jiného čísla.
Doplňuji:
Pokud Vás však odkazují na web operátora,
je i podle mne pravděpodobnější blokace prémiových SMS
nebo nedostatečný limit pro platby třetím stranám.
Upravil/a: ivzez
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3958 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zřejmě máš zakázané ´premiové SMS´…
Pokud je SIMka tvoje, běž do Vodafone Samoobsluhy, Blokování a
zabezpečení – a kukni se.
Pokud není tvoje, požádej o to majitele.
0
před 3959 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
beer: Prosím, napište mi trošku podrobněji jak si to mám aktivovat, na Vodafone jsem si to už našla ale nemůžu najít jak si to povolit. Díky
Nepoužívám OneNET, chodím do samoobsluhy https://samoobsluha.vodafone.cz, Přihlášení Můj Vodafone a tam se přihlašuji svým telefonním číslem + heslo
Právě když jsme se tam registrovala tak mi to napsalo že se nelze přihlásit s OneNet číslem do tohoto tak že musím do Samoobsluhy OneNet