Dobrý den, mám problém s T-mobile, konkrétně s internetem v mobilu.
Dennodenně mi chodí sms s textem: Dobry den, Vas telefon se prave pripojil na
internet, proto jsme vam zapnuli datovy balicek, se kterym surfujete cely den az
do -nějaké datum a čas- jen za 24 Kc. Muzete tak bez obav z vysokeho uctu
kontrolovat e-maily, facebooky. k dispozici mate 25 mb…
Jde o to, že platím i za to, když se připojím na wifi u sebe doma. Než
začaly chodit tyto zprávy, tak jsem se normálně připojila zdarma všude
tam, kde znám heslo na wifi. Nedá se to nějak vypnout?
Zajímavá 0 před 4307 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak to je problém v nastavení mobilu. T-Mobile to neodstraní, případně můžeš požádat operátora o radu a oni ti už pomůžou. Proč se s takovými otázkami neobracíte přímo na zdroj?
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4307 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zavolej na bezplatnou linku: 4603
Sice než tě s operátorem spojí zdarma namačkáš hodně čísel, ale
nakonec se stejně spojíte! :)
0 Nominace Nahlásit |
Zřejhmě se chce mobil aktualizovat a tak se připojuje na internet –
bylo by fajn nastavit, aby využíval primárně wifinu.
Jinak Vám doporučím skočit do zančkové prodejny operátora a tam si
požádat o blokování (zakázání) paketových dat – tedy mobilního
připojení. Nebo si to můžete i sama nastavit v mobilu – ale nevím, co
máte za mobil, a proto Vám nemohu přesně poradit.
0
před 4307 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Teď jsem zjišťoval na 4603 jak doporučuje ♥♥♥
Je to automatizovaná linka bezplatná.
Jinak připojování mobilu do internetu (a s tím související 24kč poplatky) se dá vypnout třeba podle návodu tady: http://ceskeforum.com/viewtopic.php?f=81&t=4517&p=10657#p10657
0
před 4214 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek