Je to heslo, které se zadává pro vstup do Samoobsluhy. Je to minimálně čtyřmístné číslo, které si nový zákazník zvolí při prvním vstupu.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4914 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je to čtyřmístné číslo,které jste si zadal při aktivaci sim,a měl
byste si ho pamatovat.Je to taková obstrukce,např.když vám někdo ukrade
mobil a bude chtít zjistit pin přes operátora tak to bez toho hesla nejde.To
heslo je vlastně skoro taková identifikace,oni tam pak vědí,že to je váš
mobil a vaše číslo.
No ale pokud víte jiné podrobnosti,jako kdy jste komu volal,nejčastěji
volané číslo,kdy naposled jste dobíjel kredit,tak vám i tak operátor
poradí.
0 Nominace Nahlásit |
To heslo,je čtyřmístné číslo,které máte na smlouvě,kterou jste uzavřel s operátorem.Říká se mu,„heslo pro komunikaci“.Je to Vaše identifikace,pro operátora důležitá.Pokud máte předplacenou kartu,žádné číslo k identifikaci nepotřebujete.
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý den,
heslo může být 4 až 6 místné číslo. V současnosti rozlišujeme
2 typy hesel: administrátorské a uživatelské. Pokud si na svoje heslo
nemůžete vzpomenout, kontaktujte prosím operátora na *077, 800 77 00 77,
nebo navštivte některou Vodafone prodejnu. Víc se o heslech dočtete na https://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/137,182/kategorie/Heslo.
Martina
Zdroj: www.vodafone.cz
0
před 4893 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek