Poskytovatelé mobilních služeb zasílají ke kartě písemné sdělení,
kde je uveden PIN,PUK.
Obávám se, že jiná možnost není.
0 Nominace Nahlásit |
Potřebujete tzv. PIN
To je napsané na kartě nebo by Vám to sdělil za poplatek operátor, když mu kartu přinesete na pobočku nebo řeknete číslo do telefonu na technickou podporu či zákaznickou linku.
0 Nominace Nahlásit |
Svou kartu odblokujete pomocí PUK nebo zavoláním na Zákaznické centrum. Pak si zvolíte nový PIN, pokud ho budete chtít používat.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4669 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
doporučuji zajít přímo na pobočku s mobilem i sim kartou. jbudeš však potřebovat k ni heslo což je alespoň doufám rok narození
0
před 4669 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vždy je to přiloženo ka kartě a nebo je to v krabičce od mobilu někde. Možná v nějakých těch papírech.
0
před 4669 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
mělo by to být přiloženo u karty a jestli jsi to stratil takt zavolej opetátorovy
0
před 4666 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek