Skrz e-shop jsem si objednal produkt, který jsem zaplatil předem a nechal
si jej poslat na pobočku ve svém městě. Následující den mi dorazil email
„Výzva k vyzvednutí objednávky“, ve kterém byla i adresa s mapou
pobočky, ve které si mám zboží vyzvednout. Jenže, adresa byla zcela jiná
(sedělo jen město), než tam kam jsem si zboží nechal poslat v e-shopu.
Nicméně, jelikož adresa v emailu byla blíže, tak jsem se tam vypravil a na
místě zjistil, že tam žádná pobočka není, jen prázdná výloha a holá
místnost.
Jinak řečeno, prodejce mne vyslal na pobočku, která možná na tomto místě
někdy existovala v minulosti.
Jsem na prodejce naštvaný. Mohu z výše evedené situace odstoupit od
smlouvy nebo chtít nějakou náhradu?
Díky tomuto mi vznikly komplikace, které zavinil prodejce.
EDIT: Problém vyřešen. Postežoval jsem si a dostal jsem cca 15% slevu z mé objednávky.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 2498 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Můžeš odstoupit od smlouvy.
Jinak nechápu, proč jsi platil předem, když jsi chtěl zboží vyzvednout
osobně.
Dál mi není jasné, proč jsi nepoužil telefon, když jsi věděl, že
prodejce poslal zboží jinam.
Upravil/a: Hlada
0 Nominace Nahlásit |
Platil jsem predem, protoze jsem tak zvykly a neuvedomil jsem si to.
Telefon jsem nepouzil, protoze jejich infolinka konci v 16:00 a ja byl na miste
az kratce pred 18:00 hodinou.