Ňáký ho… !!! Zasáhla ruka Američanů ať už neuměním nebo likvidace konkurence !!!!
Také jeden pomníček našich vlád. Opuštění východních (obrovských )
trhů.
Tatra v Rusku byla něco jako bůh Sibiře !!!!!!! Úspěchy na Dakaru se
musely zlikvidovat.
Doplňuji:
Zjistěte si prosím kdo vlastnil Tatru !!!!! Dostali ji za korunu !!!!!!
a miliony přibyly někomu na účtě.
Stejný osud jako osud československých námořních lodí !!
Upravil/a: mosoj
2Kdo udělil odpovědi palec? tom004, briketka10
před 4368 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Veřejnosti byla poprvé T 700 představena 9. dubna 1995 na velkolepé prezentaci v pražském hotelu Hilton. Vozidlo však firmě nepřineslo očekávaný obchodní úspěch. Ani nové tvary karosérie a luxusnější výbava interiéru nedokázaly kompenzovat v té době už výrazně zastaralé technické řešení vozu při poměrně vysoké ceně dané malosériovým charakterem výroby. Určitý vliv sehrála i stále přetrvávající záporná image osobních vozů Tatra, které veřejnost spojovala s jejich typickými dlouholetými výhradními uživateli – pohlaváry totalitní Komunistické strany Československa. Z těchto důvodů byla v roce 1998 výroba typu Tatra 700 definitivně zastavena.
Doplnění: Mosoj, zlobíš se sice hezky a spravedlivě, ale otázka je o osobních vozech – Sibiř ani Dakar o osobních Tatrách nejsou…
2Kdo udělil odpovědi palec? dudu, briketka10
před 4368 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zasáhla ruka trhu a vedení Tatry.
1Kdo udělil odpovědi palec? briketka10
před 4368 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
40 let socialismu udělalo své, před válkou to byla jedna z nejlepších značek na světě, bohužel demence komunistů napáchala to, co napáchala. Ukradli soukromé firmy a poslali je, co se konkurence týče až na výjimky do kytek. Po revoluci se pak některé firmy povedlo zachránit (např. Škoda + VW), jiné ne (např. Tatra).
1Kdo udělil odpovědi palec? briketka10
před 4368 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Konkrétně Tatra 603 mněla uprvený motor z 3.5 tun náklaďáku Od doby vzniku koncepce technicky zastarala, Velká spotřeba benzínu, a jeho cena. Jednalo se spíš o kusovou než seriovou výrobu. Přestal o ně být po revoluci zájem. Moc nechybělo a přestali jsme vyrábět i ty náklaďáky. Zachránilo, jí jen vojenské zakázky.
0
před 4368 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
A kdo by je kupoval?
V době ukončení nebyl na trhu zájem. Naše státní úřady si sehnaly
kvalitní zahraniční vozy a i tak několik kusů co by TATRA vyrobila by byla
pro malou výrobu předražených – neprodejných.
V dnešní době se musí vyrábět obrovské série, aby auta byly cenově
přístupná. Potom si výrobce může dovolit několik chuťovek.
Doplňuji:
Nevím nad čím se zamýšlíte. Všude na světě zanikají malé výroby.
Prognóza je, že na světě zůstane za několik desetiletí cca 6 výrobců
aut. Ty pohltí ostatní výrobce a nebo oni sami ekonomicky zaniknou.
Tatra nebyla po revoluci schopna udělat úspěšný tržně zajímavý model.
A otázka je, zda by těch 40 let bolševika přežila. Zda naopak ten
bolševik tím, že si od ní kupoval nákladní auta na stavby, průmysl,
hornictví atd., neumožnil podporu výroby osobních aut.
Zamýšlet se nad tím co by, kdyby se dnes nemá smysl. Lepší je hledat
světýlko na konci tunelu a jít za ním, jinak se z těch vzpomínek
nevyhrabem.
Upravil/a: venkovan
0
před 4367 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
je to sice škoda,jen jsem rád že vyrábí náklaďáky.ovšem starýmu KOLOSu(T 813 8×8) se žádná nová tatra nevyrovná.Ještě by tatra mohla koupit licenci ny výrobu vejtřasek.
To „osobní“ v otázce jsem přehlédl. Nic se to na tom ale nemění. Kdyby se vyráběly nákladní auta určitě by se našel prostor i pro tu malosériovou výrobu osobních.