Ahojte,
rád bych se zeptal na vysvětlení pojmů, týkajících se motorů u osobních automobilů. Přesněji mi jde objem x výkon.
Co jednotlivá čísla udávají a co je vlastně „lepší“
např.
AUTO 1 – 1242 ccm, 54kW
AUTO 2 – 1581 ccm, 74kW
AUTO 3 – 1698 ccm, 51kW
Které je tedy „nejlepší“ a proč vlastně?
Doplňuji:
A co tedy znamenají jednotlivé parametry. Čím větší obsah, tím auto
spotřebuje více benzínu? A ty kW. Kolik je tak standard apod.?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5320 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Logicky je asi nejvýhodnější co nejnižší obsah s co nejvyšším
výkonem. Už kvůli povinnému ručení. AUTO 3 bych tedy ihned zavrhla.
V dnešní době už moc neplatí, že by motor s nízkým obsahem a vysokým
výkonem moc nevydržel, protože je „přetěžován“.
Samozřejmě se musíte rozhodnout jaké účely má auto plnit. Pokud Vám
stačí běžný vůz, je AUTO 1 ideál, pokud chcete něco silnějšího,
volila bych AUTO 2. Ale AUTO 3 je málo muziky za moc peněz.. :(
1kw je cca 1.36 koně
3Kdo udělil odpovědi palec? Ewush, rybíz, Martina S.
před 5320 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
zcela urcite neplati,ze cim nizsi obsah tim s velkym vykonem ze je lepsi-to
je omyl.Praveze auta s malym objemem jsou vice zatezovana(motor se huntuje
rychleji). Na Vasi otazku neni jednoduche odpovedet,zalezi jestli motor je
diesel nebo turbodiesel nebo benzin.Podle me
auto 1 = benzin (nekupoval bych)
auto 2 = benzin (to je uz lepsi volba)
auto 3 = nafta (bude líné ,ale pro pracovni ucely ok)
Osobne bych sel do turbodieselu,zere jen o trosicku vic nez pouhy diesel,ale
vykon perfektni)
Cullinda : to bude platit porad,a je to logicke ze motor s nizkym obsahem ale
vysokym vykonem je hodne zatezovan(vice zatezovan nez napr. stejne moderni motor
objemove vetsi se stejnym vykonem)-dlouhodobe vyssi otacky,cili i opotrebeni
kliky a jinych soucastek…
to Vam rekne kazdy kdo dela s motory
0 Nominace Nahlásit |
To se podle mě takhle nedá říct, protože těch motorů máš v té obecné rovině spoustu druhů a jako nemůžeš říct, že třeba kartáčové DC motory Bühler jsou horší třeba jenom proto, že to nedokáže pohánět nějakou velkou Tatru. Musíš vždycky srovnávat dvě srovnatelné věci. Vím, že jsem dal trochu extrémní příklad, ale věřím tomu, že si rozumíme.
Ahoj, tiež som riešila výber auta podľa výkonu a objemu motora. Viem, že čím väčší objem, tým býva spotreba vyššia, ale výkon často kompenzuje lepšiu dynamiku jazdy. Na https://www.reviloshop.cz som zistila, že správne vyladený motor a dobrý výfuk môžu výrazne pomôcť s efektivitou aj výkonom, najmä pri športových autách. :)