Příběh- měla jsem nový prut, feederový (ne teleskopický). Neměla jsem
ho tak dlouho a jedna část prutu (pod špičkou) praskla při náhozu
(zátěž byla adekvátní k nosnosti prutu) asi 3–5 cm pod špičkou.
Vzhledem k tomu, že tato část prutu se nedá zakoupit (narozdíl od špiček
samotných) a prut byl nový, poslala jsem ho k reklamaci. Na internetu jsem se
dočetla, že u tohoto typu prutu je takovéto prasknutí běžné kvůli vadě
materiálu. Dneska prut přišel. V záručním listě bylo toto
vyjádření:
Záruka se zamítá, nebyla shledána skrytá vada materiálu, prut mimo
záručně opraven zkrácením.
A teď k jádru pudla: NIKDO mi nedal vědět, že prut jakýmkoliv způsobem zkrátí, někdo by si řekl, čert vem, těch pár cm, ale u těchto prutů se i několika centimetry může změnit nosnost (i kdyby o pár gramů, ale změní), změní se rozložení váhy, nejdelší možný dohoz…tedy ten prut již není takový, jaký by měl být! Má na takovouto změnu obchodník právo bez toho, aniž by mě jakýmkoliv způsobem kontaktoval? A co to jako znamená mimozáruční oprava? Kdybych se prut dál rozhodla používat a nedej bože se s ním zase něco stalo, mám právo ho zase poslat k reklamaci?
Mám právo se proti rozhodnutí prodejce nějak bránit? Prosím, v případě že ano, uveďte konkrétní paragraf a odstavec zákona…děkuji.
Zajímavá 0 před 4201 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
dle meho postupovali v mezich …zarucni oprava se provadi tehdy pokud se da vyrobek opravit ..a neni treba vymenit …jako rybar bych v tom prutu a jeho zkraceni nevidel zadnej problem …tyto opravy jsou bezne a nejsou na skodu jak pisete :D …pokud prasklpri nahozu …:D tak je problem nekde jinde ..kdyby tam byla chyba od vyroby prasl by drive a ne az po nejake dobe ..taky zalezi na materialu z jakeho je prut vyroben …branit se muzete tak ze ho poslete z5 a budete pozadovat uplnou opravu …vraceni penez se vetsinou uznava az na treti stejnou vadu ..takze u rakosky to nehrozi …
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4201 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek