Dobrý den. Koupil jsem si navigaci v kamenném obchodě)a už je po druhé v reklamaci se stejnou závadou. Měl bych dvě otázečky. 1) Mohu již třicátý den požedovat vydání navigace, nebo až jednatřicátý? 2) Když nastane situace, že se závada projeví i po třetí, mohu požadovat vrácení peněz okamžitě, nebo musí proběhnout ještě oprava?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4730 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
zde se toto již řešilo http://www.odpovedi.cz/vyhledat?ie=UTF-8&cx=017597927737963345235%3Alv-gxwjxnxe&cof=FORID%3A11&ci=&q=vy%C5%99%C3%ADzen%C3%AD+reklamace&sa=Vyhledat
0 Nominace Nahlásit |
Zajděte tam ten 30.den-těsně před koncem jejich zavírací doby.Máte už opravený můj výrobek?Ne?Že je prej už někde na cestě nebo momentálně není přítomna paní vedoucí která to má prej na starosti?Odstupujete od smlouvy a oni Vám musí vrátit peníze(nemůžou Vám vnucovat místo vrácení plné kupní částky výměnu nebo jen slevu apod).Osobně 2 krát opravovanému výrobku bych už nevěřil.PS: na odstoupení máte právo i když se nejedná o stejnou závadu.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud vás do 30 dnů od začátku reklamačního řízení prodejce nebude informovat o výsledku reklamace, má vám vracet peníze. Tak rozhodl Nejvyšší soud ČR t.r.,tedy 2011.A je zajímavé, že se NS vůbec nezajímal o to ,zda se reklamovalo poprvé či napotřetí.A druhá zajímavost je to,že do tohoto rozhodnutí byl výklad zcela opačný – prodejce nemusel informovat, starat se měl ten,kdo reklamoval.
0
před 4728 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek