U normálních aut se tím ovládají stěrače, ale ty se u Š100 ovládají otočným přepínačem na palubní desce. K čemu to slouží?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 2409 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
ROFL!!! >> „U NORMÁLNÍCH aut…“
Gestas, chceš mě zabít? ;) :D :D :D :D :D :D
Jinak >>> http://knihovna.vergle.cz/s100110-nko/original/08.jpg
2 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj, Gestas Nahlásit |
To bude nejspíš na světla, spínačem zapneš a páčkou přepínáš
obrysovky, tlumené a dálkovky, pokud si dobře vspomínám.
Stěrače se mi zdá, že to mají taky tak, spínač někde u palubovky a pod
volantem se přepíná rychlost popř. cyklovač.
Ony ty staré škodovky nebyly jako dneska všecny stejné, co kus to
prototyp.
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, Gestas, aliendrone
před 2409 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Není to přepínač potkávací/dálková světla?
2Kdo udělil odpovědi palec? Gestas, aliendrone
před 2409 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jéžiš, je to už 30 let, co jsem řídil Š 100, ale nebyla ta páčka pod volantem jen spínač? A knoflík jen cyklovač?
0 Nominace Nahlásit |
Dobový návod píše, že to byl fakt spínač stěrače. A přepínač tlumená/dálková byl rovněž na přístrojovce, uprostřed. O pravé páčce pod volantem však návod mlčí.
Přepínač tlumená / dálková snad nikdy nebyl na palubce. Pokud nebyl pod volantem, byl přepínač „šlapka“. Na levou nohu. A jestli se nemýlím, tak některé měly na některé straně pod volantem dokonce dvě ty páčky. To by pak napovídalo, že tm mohlo být jak přepínání potkávací/dálková, tak ovládání stěračů. A to teď neřeším, jestli i se základním vypnánačem, který klidně mohl být na palubce.
Ono těch modelů bylo taky celkem dost. Š 100, 110, S, L, LS… a pak ještě modelové roky…