Jistěééé, a jaké!!! Fantomas je vedle něj břídil!
https://connect.zive.cz/clanky/aeromobil-30-slovenske-letajici-auto/sc-320-a-175959/default.aspx
5Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek, Klaproth, mzm, gecco, Jiří Bohumil
před 2771 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Taky Škoda. Š1203 a předtím Š1202 se dělaly v TAZ a později už čistě slovenské modely MICROcar a TAZ-1500 a TAZ-1900. Kromě toho v BAZ byly vývojové kanceláře pro Škodu a Tatrovku, vyráběli tam třeba Škodu Garde a nějaké prototypy, které se nedostaly do sériové výroby. Pozdější montování VW, Kia, PSA a Landrover/Jaguar už ale nepočítám, tak jako se za česká auta nepovažují ty z Nošovic a Kolína. A jinak v Povážské Bystrici se dělaly motorky – Manet, Babetta aj.
3Kdo udělil odpovědi palec? JájsemRaibek, gecco, BergySeltzer
před 2771 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne – v dobách, kdy se začínala historie výroby aut, bylo Slovensko
Horními Uhry – silně zaostalou oblastí bez vlastního průmyslu (který by
stál za zmínku), o nějakém vývoji ani nehovoře…
Vše, co bylo založeno a produkováno za první republiky a nadále, bylo
založeno na importu technologií…
😉
Po rozdělení CSFR sice už si jedou na vlastním písečku, ale o žádném
významném vývoji v oblasti aut nemám tucha – to, co zminuje Kepler, je
naprostou kuriozitou, která, podle mne, nemá šanci na masové
rozšíření… Už více věřím tomuto – http://olomouc.idnes.cz/autovirnik-letajici-auto-nirvana-systems-pavel-brezina-prerov-bochor-1zp-/olomouc-zpravy.aspx?c=A170405_2317372_olomouc-zpravy_stk
(první letadlo s homologací pro let i provoz na silnici), ale ani tomu
nepředpovídám masové rozšíření…
😉
3Kdo udělil odpovědi palec? dudu, JájsemRaibek, nyjono
před 2771 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
gecco, akoby sme sa vrátili tvojou odpoveďou do hlbokej minulosti, do čias, keď sa zjavili prvé osobné mikropočítače, keď mnohí týmto hračkám nedávali budúcnosť. a dnes? Nikdy nehovor nikdy, každá technická novinka, aj tá nevydarená (kdepak udělali soudruzi z NDR chybu?), postrkuje technologický vývoj dopredu.
led – nechci být špatným prorokem – ale momentálně platné zákony
o letectví mou odpověd potvrzují…
😉
BTW – je na Slovensku nějaký vlastními silami vyvinutý automobil? –
nerejpu, jen se ptám…
cochee: ty TAZy byly jenom odvozeniny škodovek, mikrocar nevím. Garde vyráběné v Prešporku měly přízvizko Škoda Slov, byla to docela hrůza. Myslím, že Slovensko nikdy nevyrábělo sériově auto vlastní konstrukce.