Při zjištění legračního nedoplatku nám nejmenovaná společnost nechce
uznat jako doklad kopii výpisu internetového bankovnictví a požaduje
„kopii dokladu o úhradě“, kde by byly čitelné VS, číslo konta,
z něhož platba šla a datum. To vše ale na kopiích internetových plateb
čitelné je! Nechápeme. Mají vůbec právo po nás chtít papírovou kopii a
k tomu bychom ji asi ještě měli poslat poštou. Díky za názory 🙂.
Doplňuji:
Pokud nemáme výpis za příslušný měsíc doma k mání, znamená to
cválat do banky a vyžádat si ho?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4824 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
ČEZ? Baba v zákaznickém centru taky jednou po mně chtěla bůhvíjaké doklady, ale povedlo se mi ji okouzlit tak, že to nakonec šlo i bez nich.
0 Nominace Nahlásit |
já bych určitě došel do banky pro ten výpis(pokud nemáš int. bankovnictví)A co se týče té opčanky, nic bych jim neposílal. Zeptej se na to v bance. I kopie opčanky se dá zneužít!! Pokud to nemáš moc daleko tak si to tam raději zajdi vyřešit osobně. Je to jen můj názor..
0 Nominace Nahlásit |
To jiriii:
Právě že kopii IB z PC neuznávají za doklad, a žádají tu kopii dokladu
o úhradě. Navíc ten papír jim musíme nějak doručit a ČP ho někde
zašantročí, známe to. Za co, panebože, za co???
Ne ne, ČEZ to není. A jsme jejich čurbesem dostatečně zpruzeni, takže žádné okouzlování podnikat nehodláme. Původně po nás totiž chtěli částku několikanásobně vyšší, než je ta pidičástka, kterou skutečně dlužíme.