Ano, i legendární pohřebák Š 1203 měl redukční převodovku s „plazivkou“. Díky tomu se bez problémů auto pohybovalo v pohřebním průvodu stálou rychlostí 2 kilometry v hodině. https://automix.denik.cz/magazin/historie-pohrebnich-aut-prvorepublikova-okazalost-versus-socialisticka-strohost-20190317.html
Upravil/a: Kepler
3Kdo udělil odpovědi palec? Jan Kunčar, dubraro, aliendrone
před 1916 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Naše legendární Š 1203 měla přídavnou převodovku. Byla planetová se stálým převodem 4,23, umístěná před rozvodovkou.
Upravil/a: Hlada
2Kdo udělil odpovědi palec? dubraro, aliendrone
před 1916 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, jak již psali Kepler a Hlada. Používá se u manuálních převodovek se klasickou spojkou, když máš hydroměnič, tak to není potřeba.
0 Nominace Nahlásit |
Už i Tesla – první elektropohřebák na světě, ten nepotřebuje vůbec žádnou převodovku. Když na cintorín, tak stylově a fofrem https://auto-mania.cz/nejrychlejsi-pohrebak-na-svete-tisicikonovy-chevrolet-caprice-video/
Používá se u VELMI milovaných příbuzných (pro zrychlení celé komedie na nezbytné minimum). Copak, máš „nějaké tušení“? ;) :)
No baže! Příbuzní taky prý cosi plantali o Porsche, jako dostupnější variantě. https://auto-mania.cz/pohrebni-porsche-panamera-nakonec-proc-ne/ Jak to tak vidím, tak nakonec mě povezou ve střešním boxu na nějakém laciném autě. Tedy pokud ten box nějak dovřou.