Na železničních přejezdech v počtu usmrcených jsme na tom nejhůře v Evropě, daleko hůře než Bulhaři, Poláci, Němci. Máme vysokou životní úroveň, dostatek zboží všeho druhu, absolutní svobodu, vysoké průměrné platy a další vymoženosti, kde hledat příčinu.
Zajímavá 0 před 2213 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Co na to říká Drážní inspekce:
" V poslední době Drážní inspekce zaznamenala prudký nárůst nehod na železničních přejezdech. Až na několik málo výjimek jsou všechny tyto nehody způsobeny řidiči automobilů, kteří porušují zákon o provozu na pozemních komunikacích. Následky nehod bývají tragické, a to především pro posádku automobilu.
Ze statistik Drážní inspekce vyplývá, že právě na přejezdech vybavených světelným signalizačním zařízením bez závor, jichž je čtvrtina z celkového počtu, dochází k polovině všech nehod. To jen potvrzuje fakt, že kmitající červená světla jsou leckdy řidiči motorových vozidel brána na lehkou váhu. Účastníci silničního provozu totiž často vjíždějí na koleje ještě bezprostředně poté, když výstražná světla začnou blikat. První automobil většinou koleje přejede, jeho následovníci však již takové štěstí většinou nemívají. Tyto střety kvůli velké rychlost vlaků většinou končí smrtí či vážným poraněním posádky automobilu.
3. Řidiči se také pokoušejí přejet přejezd ihned po průjezdu vlaku i přes to, že červená výstražná světla stále kmitají. Neuvědomují si ale, že ve velmi krátkém časovém sledu může po stejné nebo druhé koleji přijíždět další vlak a vjedou přímo před něj.
Závěr
Ze statistik jednoznačně vyplývá jako hlavní příčina nehod
nerespektování zákona o provozu na pozemních komunikacích řidiči
automobilů. Zejména vysoká rychlost před přejezdem, o němž je řidič
informován příslušnými dopravními značkami již 240 metrů předem,
představuje velké riziko jak pro silniční, tak i pro drážní
dopravu."
http://www.dicr.cz/nehod-na-zeleznicnich-prejezdech-pribyva-na-vine-jsou-ridici-automobilu
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
0 Nominace Nahlásit |
V nezájmu, ignoraci a bezohlednosti politiků, kteří zanedbali výstavbu
mimoúrovňových křížení při značném zvýšení provozu na silnicích
i železnicích.
Existují například přejezdy, které kvůli husté železniční dopravě
nebo jejich nesprávnému nastavení jsou zavřené nepřetržitě řadu hodin,
i když vlaků mezitím projede málo. V takové situací cestujícím na
silnici snadno dojde trpělivost a zkusí to projet. Většinou jim to vyjde,
někdy ne.
0
před 2213 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Rychlá jízda, nekázeň, bezohlednost a nadutost některých řidičů.
0
před 2213 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… já bych řekl, že problémem je to, že k nám maj poláci dost blízko, takže nám stou statistikou dost pomáhaj …
0
před 2213 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V lidský hlouposti? Tuposti? Egoismu? Vysokém sebevědomí?
0
před 2213 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
K té statistice od Annas:
Tam sice píší, že 60% přejezdů je značeno jen kříži. Ale ono by také
bylo zajímavé sdělit jaký je na těchto přejezdech provoz. Ty kříže jsou
většinou jen na místních komunikacích a zpravidla na vlečkách co vedou
k nějaké zkrachovalé fabrice. Přes několik podobných přejezdů občas
jezdím a vidím že ty (zrezlé) koleje jsou po několika metrech přehrazeny
bránou (zavřenou)…
¨Podobně to bude s těmi přejezdy které mají či nemají závoru. Řeší
se kolik procent nehod se stalo na kterém typu přejezdu, ale neřeší se
kolik příležitostí k těm nehodám vůbec bylo. Nic proti příspěvku
Annas, jen že ten článek brát za nějak statisticky průkazný nemá smysl
(chyba článku, nikoli Annas)
Zkrátka tvrdit, že pokud je v republice 60% křížů a stane se na nich jen
40% nehod tudíž jsou ty kříže bezpečnější je blbost. Ono vzhledem
k provozu na nich to také může znamenat že tam havaruje každé druhé auto
(přehnané, já vím)
… to nejni chyba článku !!! to je záměr, přeci na základě této statistiky se dá jasně zdůvodnit, proč nejni potřeba přejezdy modernizovat … na jedné trase k obchodu přejedu třikrát koleje, je tam samozřejmě kříž, je to vlečka, už od revoluce nepoužívaná, takto se zlepšujou statistiky …
annas | 5913 | |
Drap | 4603 | |
led | 2997 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2238 | |
zjentek | 1643 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1296 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |