Například: zabezpečení železničních přejezdů, špatné manuály pro piloty dopravních letadel, nedostatečná protipožární prevence a opatření apod. Vždy jde o lidskou chybu, proč se Homo sapiens není schopen poučit se dost brzy a čeká, až dojde k nejhoršímu?
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? redy, marci1, Rokio, anonym před 2934 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pár možných důvodů:
0 Nominace Nahlásit |
Nedovedu si představit to opatření u žel. přejezdů. Že by takto
nějak?
Ahoj, tak jsem navštívil vaši krásnou zemi, ale vidím, že u vás vlaky
nejezdí, pročpak?
No to víš, zrušili jsme vlaky úplně a je to sakra bezpečné. Měli jsme
závory, světelnou a zvukovou signalizaci, značky před přejezdem a stejně
se někdy někdo našel, kdo prostě přejel.
Uvažovali jsme, že před přejezdem uděláme příkop, který se ukáže,
jakmile se zapne výstraha, třeba to bude i vodní příkop, ale to víš,
našel se kdejakej chodec, který to prostě obešel, šel přes koleje mimo a
přejel ho vlak. Tak jsme se na to vyprdli a vlaky zrušili a najednou není
žádná nehoda na přejezdech.
Víš, dokonce uvažujeme, že zrušíme i auta a vůbec, nebude se ani chodit
ven, lidi by mohli uklouznout :DDD
0 Nominace Nahlásit |
0 Nominace Nahlásit |
A jak bys to chtěl jako udělat? Tvrdíš, že by se měla udělat 100% ochrana proti všemu. Což je zaprvé nemožné a za druhé velmi drahé.
0 Nominace Nahlásit |
Nemůžeš dělat všechno na stopro.
Chybama se lidé učí a proto dochází k opatřením až poté,než se něco
pohoršujícíhi stane.
Bezpečná ochrana na sto % není nikde jistá.
0 Nominace Nahlásit |
U nás stále přežívá zakonzervované chování úředníků: Nic nepodněcovat či vylepšovat, zamlžovat problémy či zametat pod koberec, zkrátka držet se zpátky a hlavně se držet svého koryta ve smyslu: O čem se nemluví, tam vše funguje.
0 Nominace Nahlásit |
… no, vono dokud se nic nestane, tak se nemůže vědět, že se něco
může stát, jako například na těch přejezdech, nikdo nemůže
předpokládat, že v polsku nemaj semafory a říděj se jen podle závor
…
… jinak, nevim kdo to kdy řekl,ale prej chybama se člověk učí …
0 Nominace Nahlásit |
lebo predsa smile or die…optimizmus na večné veky a nikdy inak
bohužiaľ, aj toto sú dôsledky botox effectu.....
0 Nominace Nahlásit |
Pokud lidé nebudou respektovat nějaké zásady, tak tady bude pořád bordel. Aspoň v těch oblastech o kterých mluvíš. Například železniční přejezdy – vyhláška mluví jednoznačně, tak proč to ještě jistit, když to lidé porušují. Na dálnici je nějaká povolená rychlost a ten, kdo jede předpisově, má pocit, že je ostatními rychlejšími považován za něco méněceného. Nějaké bezpečnostní opatření ohledně požáru – jsou nějaká pravidla, která musím dodržovat. Konkrétně smrtelná nehoda v Pardubicích před asi 4 roky – příčina, nepoučení lidé byly v nevhodnou dobu na nevhodném místě – zda je tam někdo poslal, nebo to byla jejich rozhodnutí, jsem se nedozvěděl.
0 Nominace Nahlásit |
Protože bezpečnost znamená náklady navíc. Teprve když ztráty převýší takto dosažené úspory, budují se opatření. Lidské životy nic neznamenají. Ale pořádná pokuta nebo náhrada škody, s tím už se počítat musí.
0
před 2934 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Psycotic: ve všem máš pravdu, s výjimkou bodu 3. Kontroly na letištích sehrály zásadní roli. Únosy letadel zcela vymizely a propašovat cokoliv nepatřičného do letadla je velmi těžké. Dnes už teroristé a militantní vyvrhelové letadlo radši sestřelí raketou.
Přesně tak, únosy letadel zcela vymizely… a to absolutně nijak nesouvisí s kontrolami na letištích.
Pokud umíš anglicky, může mrknout na zábavné video, které to za tři minuty vysvětlí: http://www.youtube.com/watch?v=QKEdKdgi2hg
Bohužel anglicky dostatečně dobře nerozumím. Jestli to teda není zase nějaká prča, tak v čem by to jako mělo být?
Ve financování a přidaných pravomocím rozvědce a vyšetřovatelům, zvýšenou mezinárodní spoluprací při odhalování terorismu, instalací pancéřovaných dveří do kokpitu letadel, zvýšeným počtem ozbrojených agentů na palubách letadel…
…a tím, že existují snadnější možnosti, jak způsobit pořádnou škodu. Opakovaný vtip není vtipem, to platí i pro teroristy.
Mimochodem jedna z klíčových informací z toho videa je to, že při testování bezpečnosti skrz kontroly na letištích bez problémů prošlo 95% (!) figurantů se zbraněmi a výbušninami.
Já tomu na tom youtube nevěřím, je to pitomost asi jako bulvár Blesk. Opatření na letištích jsou stále účinná, i když musíme připustit, že teroristi jsou vždy o krok napřed.
Opaření na letištích odradí alespoň část amatérů. Pokud to někdo bude myslet vážně, pak kontrolou projde (pokud se z nějakého důvodu nedostane do hledáčku nějaké bezpečnostní služby už před tím) Před rokem jsem párkrát letěl, tak jsem měl tu čest se s kontrolama trochu seznámit. Nejvíc se snažili Němci, Ti při jakékoli drobné odchylce na rentgenu … no on to myslím nebyl rentgen ale něco trochu důkladnějšíhé než běžnej rám na kovy) šacovali.
Raibek: zcela takovéto nehody samozřejmě vyloučit nelze. Ale proč je spousta přejezdů bez jakéhokoliv zabezpečení, pouze křížem jako dopravní značkou (ani světelné a zvukové nemusí být postřehnutelné)? Bydlel bys v dřevěném domě bez možnosti nouzového úniku a bez jediného hasičáku? Jestli jo, pak bys dost riskoval.
Využívají se díry v zákoně, ale těch naštěstí ubývá. Tak jako se dřív spoléhalo na azbest a vyzdvyhovaly se jeho vlastnosti a relativní levnost, tak dnes je trnem v patě nás všech. Něco se postaví a stavební plány se ztratí a po letech něco spadne, praskne, rozvalí se a desítky mrtvých. Kdo je zodpovědný? Stavař? Kde je výkresová dokumentace? Kdo to projektoval a navrhoval? Kdo dělal kontroly a revize? I tyto věci neodradí lidi nadále šulit projekty. Dobrou zprávou, že už to není tak znatelné jako dřív a né každý vlastník si dovolí riskovat. Podobné jako s cigaretami a chlastem. Výstrahy, filmy, úmrtí, zkažené životy, zdraví, ale lidi s tím pokračují.
annas | 5913 | |
Drap | 4620 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1312 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |