Žák napadne učitele v učilišti napadnou vychovatele v metru mladík
pobodá neznámého staršího muže, přepadání heren a čerpacích stanic
v domově důchodců ponižují seniory, politik ODS nazve presidenta Zemana
Hitlerem a je třeba jej podřezat jako svini, poslankyně ODS Kohoutková nazve
premiéra St-Bákem a to v 90% nejsou žádní imigranti ani Romové.
Co může chybět většině národa solidní platy, dostatek potravin a
veškerého zboží, dovolená v zimě i v létě, řezba gladiátorů a
gladioterek v klecích, cestování kamkoliv a kdykoliv a.t.d.
Nebo je to přesun poněvadž pro část národa žalování a práskání de
fakto nemá účinek u vrchnosti jako za skopčáků a v socialismu, tudíž
se hledá jiný systém. Anebo je to důvod pokud nemají čecháčkové nad
sebou drezůru nejsou schopni se ovládat.
Zdroj, hodnocení presidenta republiky radním Jesenice panem Martinem Langem,
Policie ČR navrhla jmenovaného obžalovat nýní již jen jako
zastupitele.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? ahold před 1808 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak hlavně výchovou a celkovými mravy ve společnosti — špatnným mravům se člověk učí mnohem snáz než těm dobrým. No a protože člověk je tvor společenský, tak snadno příjme za své mravy druhých, zvlášť když se s nima stýká denně… a když jsou takové (špatné) mravy na denním pořádku – staly se zvyky, zavedenými a nejen akceptovanými, ale dokonce zcela vpořádku.
Máme svobodu – včetně svobody mravů, žádné autority, žádné vzory a chaotickou formu vlády a celý její systém, což se prolíná do všech oborů a ke všem lidským skupinám.
V prvním odstavci jsi zaměřený hlavně na mladou generaci a podle mě na
věku jako takovém vůbec nezáleží… Důchodci, učitelé atd. taky
„někdy“ nejsou žádní svatoušci.. co já potkávám 40-tníků,
50-tníků, 60-tníků i starších s mluvou jako dlaždiči, s chlípnými
narážkami, naprosto zcestnými kecami a žádným přehledem, žádnou
informovaností v nějakém oboru, ale kolik k němu mají řečí a to
hlavně všekritiující, neustále naříkající, dětinští… plní
předsudků i špatných marvů, nkěteří jsou alkoholici, bezdomovci nebo
jen zhýralci atd… tohle vůbec není o věku, ale o celé společnosti
(s některými mladými sice může cloumat puberta, ale to hned neznamená,
že jsou nejhorší).
Ani úcta ke starším není podle mě samozřejmá, automatická a ani by
neměla být. Každý by měl být uctivý k těm, kteří si to zaslouží
(nehledě na věk), podle toho jaký je, co dělá/udělal, jka se chová, čeho
dosáhl.
Všude je takové (pokrytecké) zastání liberalismu ve všech ohledech, až nakonec ze všech budou kriminálníci, vrahové, homosexuálové, aj, desinformace, arogance a předsudky už budou úplně všude, pravda, čest a dobré mravy už budou minulostí, protože tohle všechno přinese ona naprostá svobodomyslnost a práva pro všechny (pro vrahy, psychopaty).
Dále bych onu zvyšující se nenávist, nevědomost, omezenost a špatné návyky hledal hned ve školství, protože neposkytuje vzdělání, neučí tam důležité věci, nepřipravuje na život, naopak se tam učí nenávidět učení, knihy a jakoukoli touhu po poznání a vyniknutí/sebeuplatnění, seberealizaci, zlepšování se. Nemluvě o zabíjení potenciálů, které má jedinec, dále kreativity, ctižádosti, uměleckého nadání apod…(Avšak školství patří do té formy vlády a jejich složek, takže původní zdroj vinny bych hledal tam).
A výchovu, kterou jsem zde napsal výše bych taky zařadil do té (formy) vlády, neboť ona je tou společností – zosobnění lidí, se všemi jejími složkami (jako třeba to školství aj). Rodiče sice můžou předávat svým dětem špatné návyky, jít jim příkladme v necnostech a celkově je špatně vychovávat, ale i oni se to všechno museli někde naučit (nejsou takoví jací jsou prostě jen tak) -a to buď zase od svých rodičů (a tak pořád dál) anebo právě ze školství (a školství má na člověka mnohem věší vliv než si lidi uvědomují = už od mateřské školky, kdy den, co den kromě víkendů, traví většinu dne právě tam – a právě tam se všechno učí, všem těm mravům, které přebírají od ostatních).
Špatné hospodaření je prostě devastující, zvlášť když je založené na anarcho-byrokratismu. Hospodaření nejen peněžní, ale veškerá správa lidské společnosti a všech činností.
Upravil/a: DoTazatel
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Rokio Nahlásit |
Liberalismus, moc svobody, žádné sankce. Zapomněl jsi na to, co se děje na našich silnicích: Při tom zde je to nejnázornější. Nepomáhají značky ani pravidla. Policajta nevidíš. Chybí represe jako součást výchovy!! Tak je to ve všem. Tento typ společenského zřízení jde do kelu, stejně jako naše planeta. Bez dodržování společenských pravidel nevznikne nic dobrého, jenom chaos, bezpráví a sobeckost. Na konci je terorismus.
0 Nominace Nahlásit |
Ve výchově. Řada rodičů na děti kašle, koupí jim vše, aby od nich měli pokoj, ale jinak se o ně nezajímají. Sotva se ale něco děje ve škole, okamžitě tam vyrazí a třeba vyhrožují, nebo napadnou učitele. Že je ale třeba vina u toho jejich „vejlupka“ nechtějí slyšet. Tohle v minulosti nebylo. Učitel měl autoritu a nikdo si nedovolil proti němu vystupovat, natož na něj zaútočit. Takže, „dětičky“ dostanou nasypáno (rozuměj peníze) a chovají se jako zvěř, no a pak to s nimi jde dál.
0 Nominace Nahlásit |
… naopak, lidi se maj dobře a neví roupama co dělat, jo, to je ta demokrácia, volnost a pak je pr**es …
0 Nominace Nahlásit |
Všechno je o hodnotách. Podívejte se, jaké hodnoty se uznávaly před 100 lety, před 40 lety, a jaké se uznávají dnes. Jsou to filmy, literatura, oblečení, hudba apod. Možná také doba dospívání, sex a podobně. Zda je to fenomén poslední doby, teda 30 let, nebo delší, zda se to týká jen naší země,nebo vůbec lidstva, nevím. Můžeme říci třeba víra, náboženství, uspěchanost, zaneprázdněnost rodičů. Určitě mi dáte za pravdu, že všechno se svým způsobem podílí, ale těžko říct, co tvoří rozhodující vliv. Vše je rychlejší než dříve. Informace máme rychleji než dříve a chceme toho stihnout velmi mnoho a to na úkor třeba odpočinku, spánku, nedostatečného jídla a pod. No a když se jedinec snaží vymanit z davu, třeba, že si kupuje levnější věci,je odmítán okolím a aby se zavděčil, jde proti sobě. Ztrácíme identitu, hledáme vše jen ne samy sebe.
0 Nominace Nahlásit |
Možná je to druhá strana mince ptát se, proč je tolik sebevražd, jsou na denním pořádku, a proč se hlavně mladým nechce žít.
0 Nominace Nahlásit |
Dobrá byla ta zmínka o politicích: obávám se, že to začal Zeman svými „vtipy“ o likvidování novinářů …
0 Nominace Nahlásit |
V nepřiměřeném růstu vlastního ega. V nepřiměřené podpoře ega dítěte rodiči, většinou tvrzením, že „bez vlastní tvrdosti ničeho nedosáhneš“ a podobně.
0
před 1809 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kde, kde… Občany jsem nenáviděl stále stejně už v dobách hlubokého totalitního režimu, žádné prohlubování nepozoruju. Zvvláště pak jde o občany předměstí a periferií Ostravy a jejích přilehlých sídlišť.
Zdá se, že s pádem železné opony padla i soudnost. Ovšem občany je potřeba ZNOVA naučit OPĚT se stydět! Pokud nebudou mít STRACH z VEŘEJNÉ OSTUDY, pak budou krást, loupit, znásilňovat, chodit do Talentu jako Dajdou a bez uzardění si tam SVOBODNĚ otevírat mordy a ve finále (opět SVOBODNĚ) urážet národ za jeho hodnocení představených výsledků. Nestačí pak exotům zamazat xicht a jméno v médiích, protože přesně tohle dělá z exota nevýrazného tvora, splynuvšího ve stádu se stádem a prohlubujícího ve stádu nenávist. Na „svobodu“ se však musí ZCELA JINAK. Volte zjentka a dozvíte se více.
0
před 1808 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pepa25 plně souhlasím některé výroky Hradního pána nejsou vhodné, ale politik který přirovná presidenta republiky k Hitlerovi je budˇ nemocný anebo má vycházku z léčebny, rovněž tak bludy poslankyně která si plete příslušníka StB z informátorem. A to nejsem obdivovatel firmy ANO a jeho společenství ani Hradního pána.
Liberalismus, moc svobody, žádné sankce. Zapomněl jsi na to, co se děje na našich silnicích: Při tom zde je to nejnázornější. Nepomáhají značky ani pravidla. Policajta nevidíš. Chybí represe jako součást výchovy!! Tak je to ve všem. Tento typ společenského zřízení jde do kelu, stejně jako naše planeta. Bez dodržování společenských pravidel nevznikne nic dobrého, jenom chaos, bezpráví a sobeckost. Na konci je terorismus.
„nanávistí“ je co?
„Žák napadne učitele v učiliště napadnou vychovatele v metru mladík
pobodá neznámého staršího muže“ – kdo napadne koho? Ty se v tom
vyznáš? Umíš česky??
annas | 5913 | |
Drap | 4621 | |
led | 3002 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2240 | |
zjentek | 1650 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1313 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |