Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.prosinec 20:18

Tak hlavně výchovou a celkovými mryvy ve společnosti — špatnným mravům se učí mnohem snáz než těm dobrým. No a protože člověk je tvor společenský, tak snadno na sebe bere mravy těch druhých, zvlášť když se s nima stýká denně…

Máme svobodu – včetně svobody mravů, žádné autority, žádné vzory a chaotickou formu vlády a celý její systém, což se prolíná do všech oborů a ke všem skupinám.

V prvním odstavci jsi zaměřený hlavně na mladou generaci a podle mě na věku jako takovém vůbec nezáleží… Důchodci, učitelé atd. taky „někdy“ nejsou žádní svatoušci.. co já potkávám 40-tníků, 50-tníků, 60-tníků i starších s mluvou jako dlaždiči, s chlípnými narážkami, naprosto zcestnými kecami a žádným přehledem, žádnou informovaností v nějakém oboru, ale kolik k němu mají řečí a to hlavně všekritiující, neustále naříkající, dětinští… plní předsudků i špatných marvů, atd… tohle vůbec není o věku, ale o celé společnosti (s některými mladými sice může cloumat puberta, ale to hned neznamená, že jsou nejhorší).

Všude je takové (pokrytecké) zastání liberalismu ve všech ohledech, až nakonec ze všech budou kriminálníci, vrahové, homosexuálové, aj, desinformace, arogance a předsudky už budou úplně všude, pravda, čest a dobré mravy už budou minulostí, protože tohle všechno přinese ona naprostá svobodomyslnost a práva pro všechny (pro vrahy, psychopaty).

Dále bych onu zvyšující se nenávist, nevědomost, omezenost a špatné návyky hledal hned ve školství, protože vůbec neposkytuje vzdělání, neučí tam důležité věci, nepřipravuje na život, naopak se tam učí nenávidět učení, knihy a jakoukoli touhu po poznání a vyniknutí/sebe­uplatnění, seberealizaci. Nemluvě o zabíjení potenciálů, které má jedinec, dále kreativity, ctižádosti, uměleckého nadání apod…(Avšak školství patří do té formy vlády a jejich složek, takže původní zdroj vinny bych hledal tam).

A výchovu, kterou jsem zde napsal výše bych taky zařadil do té (formy) vlády, neboť ona je tou společností – zosobnění lidí, se všemi jejími složkami (jako třeba to školství aj). Rodiče sice můžou předávat svým dětem špatné návyky, jít jim příkladme v necnostech a celkově je špatně vychovávat, ale i oni se to všechno museli někde naučit (nejsou takoví jací jsou prostě jen tak) -a to buď zase od svých rodičů (a tak pořád dál) anebo právě ze školství (a školství má na člověka mnohem věší vliv než si lidi uvědomují = už od mateřské školky, kdy den, co den kromě víkendů, traví většinu dne právě tam – a právě tam se všechno učí, všem těm mravům, které přebírají od ostatních).

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 10.prosinec 20:27

Tak hlavně výchovou a celkovými mravy ve společnosti — špatnným mravům se člověk učí mnohem snáz než těm dobrým. No a protože člověk je tvor společenský, tak snadno příjme za své mravy druhých, zvlášť když se s nima stýká denně… a když jsou takové (špatné) mravy na denním pořádku – staly se zvyky, zavedenými a nejen akceptovanými, ale dokonce zcela vpořádku.

Máme svobodu – včetně svobody mravů, žádné autority, žádné vzory a chaotickou formu vlády a celý její systém, což se prolíná do všech oborů a ke všem lidským skupinám.

V prvním odstavci jsi zaměřený hlavně na mladou generaci a podle mě na věku jako takovém vůbec nezáleží… Důchodci, učitelé atd. taky „někdy“ nejsou žádní svatoušci.. co já potkávám 40-tníků, 50-tníků, 60-tníků i starších s mluvou jako dlaždiči, s chlípnými narážkami, naprosto zcestnými kecami a žádným přehledem, žádnou informovaností v nějakém oboru, ale kolik k němu mají řečí a to hlavně všekritiující, neustále naříkající, dětinští… plní předsudků i špatných marvů, nkěteří jsou alkoholici, bezdomovci nebo jen zhýralci atd… tohle vůbec není o věku, ale o celé společnosti (s některými mladými sice může cloumat puberta, ale to hned neznamená, že jsou nejhorší).
Ani úcta ke starším není podle mě samozřejmá, automatická a ani by neměla být. Každý by měl být uctivý k těm, kteří si to zaslouží (nehledě na věk), podle toho jaký je, co dělá/udělal, jka se chová, čeho dosáhl.

Všude je takové (pokrytecké) zastání liberalismu ve všech ohledech, až nakonec ze všech budou kriminálníci, vrahové, homosexuálové, aj, desinformace, arogance a předsudky už budou úplně všude, pravda, čest a dobré mravy už budou minulostí, protože tohle všechno přinese ona naprostá svobodomyslnost a práva pro všechny (pro vrahy, psychopaty).

Dále bych onu zvyšující se nenávist, nevědomost, omezenost a špatné návyky hledal hned ve školství, protože neposkytuje vzdělání, neučí tam důležité věci, nepřipravuje na život, naopak se tam učí nenávidět učení, knihy a jakoukoli touhu po poznání a vyniknutí/sebe­uplatnění, seberealizaci, zlepšování se. Nemluvě o zabíjení potenciálů, které má jedinec, dále kreativity, ctižádosti, uměleckého nadání apod…(Avšak školství patří do té formy vlády a jejich složek, takže původní zdroj vinny bych hledal tam).

A výchovu, kterou jsem zde napsal výše bych taky zařadil do té (formy) vlády, neboť ona je tou společností – zosobnění lidí, se všemi jejími složkami (jako třeba to školství aj). Rodiče sice můžou předávat svým dětem špatné návyky, jít jim příkladme v necnostech a celkově je špatně vychovávat, ale i oni se to všechno museli někde naučit (nejsou takoví jací jsou prostě jen tak) -a to buď zase od svých rodičů (a tak pořád dál) anebo právě ze školství (a školství má na člověka mnohem věší vliv než si lidi uvědomují = už od mateřské školky, kdy den, co den kromě víkendů, traví většinu dne právě tam – a právě tam se všechno učí, všem těm mravům, které přebírají od ostatních).

Špatné hospodaření je prostě devastující, zvlášť když je založené na anarcho-byrokratismu. Hospodaření nejen peněžní, ale veškerá správa lidské společnosti a všech činností.