Byla to technologicky lepší značka, než jakákoliv jiná značka
v Čechách. Byl to sice vozík pro papaláše, ale taky účastník v F1. Jel
tak rychle, že to blb ani nezaregistroval:-))
https://www.garaz.cz/clanek/tatra-se-proslavila-ve-formuli-1-prejela-zavodniho-jezdce-2146
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? paul1, marci1, hapiky, aliendrone před 1590 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
V osobní Tatrovce jsem jel za celý život jenom několikrát a žádný zvláštní vztah jsem si k nim nevypěstoval. Je mi to asi jedno. Naproti tomu v různých nákladních Tatrách (nejvíc v 805) jsem se během služby v ČSLA i AČR najezdil víc, než bylo zdrávo. Jsou to skvělé vozy.
4Kdo udělil odpovědi palec? Arne1, paul1, Kepler, aliendrone
před 1590 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tatra a mnoho dalších projektů doplatily po válce, ale i později na hloupost a nekompetenčnost vládnoucích komunistů. O Tatru byl zájem i v západních zemí. Komunisté jak známo zašlapali vše, co zavánělo luxusem či nadprůměrností a když už, tak to bylo jen pro papaláše. Tatry dodnes udivují svojí líbivosti, a na svoji dobu vyspělostí. Dnes nám zbyla z Tatry jen nostalgie na někdejší slávu.
4Kdo udělil odpovědi palec? paul1, marci1, Kepler, aliendrone
před 1590 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Líto mi to ani není, proč taky, ale něco povídaly ženské z pavlače: https://www.auto.cz/navrat-osobniho-vozu-tatra-ceska-konkurence-mercedesu-by-mohla-vypadat-takto-134633
3Kdo udělil odpovědi palec? paul1, Kepler, aliendrone
před 1590 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
NJN, čong nešťastný evidentně neznal heslo: „TATRA NEZNÁ BRATRA!“ ;) :D :D
Líto, že Tatra nědělá osobáky mi není, proč by mělo? Beztak by byly naprd, jako všechny moderní auta (se specifikací Euro 5 a vyšší).
Ale jednu kuriozitu si neodpustím, i když tomu nebudeš věřit – Tatra 148 https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f2/Tatra_148_valnik.jpg měla synchronizovanou převodovku! No vážně nekecám, kdybych ty synchrony v rozhozené převodovce neviděl na vlastní bulvy, tak tomu sám nevěřil. ;) :D :D
0 Nominace Nahlásit |
Tatra by osobní auta vyrábět měla. My jsme měli ojezděnou T-603–2 10 let, moc jsme si ji chválili, akorát byl nepraktická tím, že byl problém v ní vozit nějaký náklad. Když jsme začali stavět chatu a potom i garáž, tak jsme ji prodali a koupili kombíka.
0 Nominace Nahlásit |
Je mi to líto. Osobáky byly super a náklaďáky ani nemluvím. Můj příbuzný má doma snad všechno, co se dá o Tatrovkách sehnat. Ten snad o nich ví všechno. K narozkám mu sháním knihy a vše dostupné, co se dá sehnat. Obzvláště o nákladních Tatrovkách dokáže mluvit hodiny. 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Vždy je to hlavně o lidech o chytrých hlavách z konstrukčních týmů. Pokud tito lidé opustili dávno Tatru nezbylo z ní nejspíš nic co by stálo za to zachovat. Určitě neměli problém se díky svým schopnostem uchytit u lépe prosperující konkurence, takže vlastně není čeho by mělo být líto. Ti kteří za úspěchy Tatry stali tím nejspíš újmu neutrpěli a pokračovali v oboru úspěšně dál jen vyměnili ve svých návrzích logo. Truchlit mohli snad jen investoři a akcionáři ale ti určují kvalitu produkce asi jako marketingové oddělení, jen se vezou s cizím úspěchem.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý den, jasně, ty staré Tatrovky měly něco do sebe, ale stejně jako kdekoliv jinde, tak i tady vyhrála neviditelná ruka trhu. Hlavně se mi ale teď líbí třeba motory Perkins , které dávají do těch současných nákladních. Já si třeba myslím, že je možná dobře, že tu nemáme další automobilku na osobní vozy. Ono se to prostě musí uživit všechno, nedá se svítit.
0
před 619 dny
|
0 Nominace Nahlásit |