Myslim,že reklama na to išla v telke,pištolník si TUC-ku vyhodil do vzduchu,a prestrelil do nej dieru.Nie som odborník,len som rozmýšlal,že toto robia dobrí psychologovia,vedia,ako to pôsobí na ludí,a 99% ludí si to hneď kúpi,aspoň raz,a to je poriadny obrat.Platí to aj pri iných výrobkoch,napr.športového načinia,Koľko tisís zákazníkov používa trebars rotoped ako vešiak na prádlo?Hovorí sa že základ dobrého obchodu je dobrá reklama.Či už diera v „TUC“,alebo krasne vypracované brucho,ktoré ukážu,že stačí 10 min.denne,čo už pravda nie je,to bolo inak vydreté cvičením a dietou,a nie nejakou podložkou,ktorú chcú predať
0 Nominace Nahlásit |
Ne, chci to! Kde? Vždycky mi řízky chutnaly, tedy některé. Ale dnes? Chci pivo a tuc přímo z balení, z PET láhve.
0
před 2293 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, na mých TUC-kách je na rubu OUT, ale na lícové straně IN… 😁
0
před 2291 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 1703 | |
annas | 1347 | |
Kepler | 1091 | |
hanulka11 | 984 | |
marci1 | 916 | |
iceT | 628 | |
da ny | 606 | |
zjentek | 573 | |
quentos | 538 | |
briketka10 | 493 |
Vaření a recepty |
Restaurace |
Nápoje |
Vegetariáni |
Ostatní jídlo a vaření |