Není o čem. Na průměr kol je také odladěná převodovka s otáčkami motoru !!!!
Obecně pro špatné cesty je lepší větší průměr.
0 Nominace Nahlásit |
já bych ani neřekla, že to je to není průměru, ale o šířce…14 jsou širší, než 13…větší plochou sedí na cestě, líp drži a mají kratší brzdnou dráhu…akorát je problém za deště, musí odvádět víc vody a tak jsou náchylnější na aquaplaning…
0
před 4157 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jedna otázka je, jestli máš v TP povoleny oba rozměry. Pokud ano, na 14'' ráfu budeš muset mít pneu s nižším profilovým číslem, aby výsledný průměr (či obvod, jak je libo) u 13'' i 14'' kola byl stejný, aby se ti korektně načítaly ujeté km a na tachometru správně ukazovala rychlost. Obecně čím nižší profil gumy, tím je citlivější na nerovnosti na vozovce. U 14'' a 13'' kol to asi moc znát nebude, ale zkus se zeptat frajerů s auty cenově za miliony, jak se jim jezdí po městě na 20'' kolech se dvěma centimetry pneu polštáře 🙂
0
před 4154 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ty větší se pomaleji ojedou, jelikož mají větší povrch ;) Jinak je to při tomto rozdílu skoro zanedbatelné. Horší je, že pokud není typ gumy vyrovnán velikostí ráfku, že je auto buď příliš nízko, případně mají kola méně prostoru v blatnících, je třeba se podívat do TP, co je přípustné použít.
0
před 4154 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek