Zajímavá 0 před 4101 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ve volném čase si může dělat co chce, dokonce si může jezdit i svým
vlastním autem.
Jediné, co se nemůže a porušuje – když kamion odstaví na druhém konci
republiky a domů jede vlakem – tak pokud poté, co dokončí týdenní
odpočinek v délce 45 hodin pojede vlakem nebo jej někdo odveze autem
zpátky ku kamionu, ta doba strávená na cestě se mu počítá do výkonu a
o tu dobu cestování vlakem nebo autem si musí svůj výkon zkrátit. Což
mnozí obcházejí tak, že policajtům řeknou, že vlakem nejeli, že spali
u tety a strýce. Jediná vyjímka je vlak s lůžkovou úpravou.
0
před 4101 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, má to smysl. Stačí občas přečíst tyto stránky, http://cspsd.cz/ ,
nebo i přečíst AETR, http://board.proridice.eu/
zde si přečíst, jak celní správa se poučuje v kotrolách, a jak stále
řidiči se snaží oblbnout celní správu…
0
před 4101 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
smysl to má původně ve snaze regulovat dobu strávenou za volantem, později to získalo smysl ve výběru pokut. Dneska už kotoučky moc k vidění nejsou a nahradily je karty. K porušování doby odpočinku vede řidiče buď touha po odvedení více práce a tedy větší plat a v mnoha případech také tlak ze strany zaměstnavatelů. Proto bývají řidiči vybaveni více kartami, kde na jednu jedou a druhá zatím odpočívá. Takže smysl je pofiderní, protože postihuje ty, kdo mají něco v nepořádku a zároveň není schopen řešit nešvar samotný. Je samozřejmě otázkou, jestli jsou dobře nastaveny doby odpočinku (protože kdyby byly, těžko by byl takový tlak na to je porušovat, protože asi málokterý autodopravce si nechá vklidu zničit naložené auto jen proto, že mu budou řidiči usínat vysílením) a do jaké míry jde o „buzeraci“
0
před 4101 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek