Já bych tedy do ojetiny starší pěti let radši nešel, znamená to zadělat si na spousty investic do oprav. Kdyby už nebylo zbytí, tak bych šel do německých nebo japonských aut, ty prý bývají nejspolehlivější.
0
před 2560 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Škoda nebo VW. Obě značky jsou spolehlivé, co se týče ojetin, navíc jsou levné náhradní díly, které mezi sebou pasují.
Hyundai je krabička smrti od novoty, KIA má kvalitní auta až poslední roky.
V podstatě bezúdržbové ojetiny do 90k jsou Fabia, Octavia, Golf, Polo z TDIček Passat a Superb. Po těchto autech je taky logicky největší sháňka.
0
před 2560 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Posuzovat spolehlivost auta pouze podle značky je trochu loterie. Já jsem si kdysi koupil Alfu Romeo 166. Všichni si klepali na čelo, protože KAŽDÝ přece ví, že „levná“ italská auta jsou nekvalitní a nic to nevydrží! Po osmi letech jsem to s 355 000 km prodával v dokonalém stavu, neměl jsem jedinou závadu. Potom jsem si koupil spolehlivý VW Passat, během záruky byl třikrát v servisu se závažnou závadou. Tož asi tak vše ke spolehlivosti značek…
0
před 2559 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Saab 96 nebo Škoda Octavia, ale
myslím,že jde o to jaké značce fandíte.
Upravil/a: WinkieSluka
0
před 2558 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Děkuji Muffz. Koukal jsem na VW a tam bývá do té ceny Polo průměrně osm roků staré. Najetých 150k těžko říci, zda to není moc. Fox bývá různě, lze najít i ročník 2011 pokud je štěstí. Ohledně škodovek tam to vidím jednoznačně, dvojková fábka určitě nemusí být krokem vedle. Jaká je dvojková ve srování s jedničkovou jen tak mimochodem, zejména co do spolehlivosti, koroze apod? Díky.
Dvojkovou Fabii má tatík cca 9 roků (kupoval novou), jezdí a vypadá jako nová. Má HTP, do města ideální, na normální jezdění nedostačující. Motory 1.2 TSI jsou kazové, 1.2 HTP a 1.4 TDI nemají výkon. Nejlepší řadou je asi 1.4 TSI, tam se ale do 90k nevlezeš.
Spíš bych přemýšlel o Fabii 1 RS, ta se vleze do 90k a výkon za ty prachy je luxusní. Navíc spotřeba do 5l/100, povedený interiér.
Děkuju. Co se týče těch motorů tak jsem četl i něco o časté nutnosti měnit rozvody. Absence výkonu by mě moc netrápila, nejezdím moc meziměsto, takže bych šel do 1.2 HTP, nafťáka nechci, ten je prý náročnější co do údržby i jízdních návyků. Jedničkové fábce bych se pokud možno vyhnul. Jednak se mi objektivně nelíbí, takový ,,ingot" zvlášť ta záď je humáč a pak ho měla bývalka, takže vůči tomuhle typu mám i určité osobní averze.
Rozvody je dobré měnit hned po koupi pokud není písemně dokázáno, kdy byly měněny naposled. Když se potkají, tak je to zpravidla totálka, proto je lepší investovat předem. Tak jestli nepotřebuješ výkon, tak ti HTP bude stačit, motory jsou kvalitní.
Jízdní návyky si řidič změní během týdne, takže to problém není :) .
Nevýhodou HTPček je, že je kupují hlavně šetřílkové, takže je spoustu HTPček jen s rádiem, bez klimatizace a jakékoliv výbavy.
Polo je v podstatě to samé, jako Fabia. Moje služební má najeto ve zdraví 397 tisíc. U dvojkové Fabie pozor na motory 1.2 TSI, nemají zrovna dobrou pověst co do spolehlivosti.
Díky moc. Já se z finančních důvodů vejdu do ročníku 2012–2013. Typově jsou na stole Škoda Fabia, Citroën C1, Toyota Aygo, Dacia Sandero či Hyundai i10, možná VW Polo či Fox, ale to by bylo snad 2011. O najeté kilometry mi moc nejde, ono stejně jestli to bude mít najetých 50k a bude to staré anebo najetých 100k a novější, tak asi ta druhá volba bude lepší, alespoň to nikde nestálo, nekorodovalo a není zaděláno na problém, že by zatuhly brzdiče a přibržďovala kola.
V tom případě bych šel do té Toyoty. Známá má 18 let starou Corollu, aniž by do ní musela vrazit nějaké velké peníze a furt vesele jezdí, ani stopa po rzi.
Dík. Ono je to ale zase jedno z trojčat z Kolína, je tam myslíš zas takový zásadní rozdíl oproti třeba C1, která se vyskytuje v bazarech častěji? V autech se právě všeobecně moc nevyznám, ale logicky bych tušil, že když se to montuje v jedné fabrice, tak rozdílem je logo.