Avatar uživatele
Ametyst

Jaké auto je lepší pro vás?

Řazení ruční nebo automatická převodovka?

Příspěvek z diskuze k fotografii

„Přidala jsem vlastní fotku usměvavého auta z výstavy pod širým nebem“

Hlasujte v anketě
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, Kepler, Karolajn před 1943 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Ruční řazení

Jedině ruční řazení, s automatem jsem jezdil , ale klasika mě vyhovuje víc.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kepler

Ruční řazení

Měl jsem tak větší pocit, že auto řídím já a ne nějaké neinteligentní zařízení. Úplně nejlepší by byla sekvenční převodovka umožňující rychlejší a přesnější řazení a ne nějaká kvedlačka.

Upravil/a: Kepler

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
aliendrone

Automat

Nakvedlal jsem se v životě víc než dost na to, abych ocenil precizní automat. Nejsem žádný Schumacher, aby u mne hrály roli nějaké desetinky sekund, upřednostňuji komfort a praktickou stránku věci. (pohodlí, spolehlivost – klasické hydroměniče jsou ze všech automatů největší držáky)

Takže volím jedině poctivou planetovku s hydroměničem, vydrží dlouho a na nějakou tu spotřebu navíc nekoukám (moderní typy si s tím už umí dobře poradit, stejně tak jako s okamžikem, KDY řadit – VELKÁ bolest starších typů a emise už mně vůbec netrhají žíly, natož nějaké promrhané kW měničem – pokud jich máš alespoň 200 či více, tak je ti to zpravidla jedno).

Ano, dvouspojkové automaty jsou úžo, o tom žádná – ten nepřetržitý záběr zrychlení bez „trhání“ je něco nového, ale ruku na srdce – kdo z vás má třeba koncernové DSGčko, tak ví o jeho spolehlivosti (spíš výdrži) svoje a o sekvenčních převodovkách škoda mluvit. (Pravda – abych dvouspojkám nekřivdil, u nich je skoro vždy na vině řidič, resp. jeho styl jízdy, ale fakt je, že třeba ve městech [kolonách] dvouspojky nadmíru trpí, zlatý hydroměnič!) Jestli se DSG často vytentočkuje po cca 100 000, tak sekvence už po 50 000km i kdyby ses rozkrájel nic nenaděláš, to se vyplatí jen na speciálech, ne na autech pro každodenní provoz.

A když ne hydroměnič, tak teda klasickou ruční kvedlačku, je to sice opruz, ale na druhou stranu to vydrží věčnost, snadno se to dá opravit a venkoncem ten pocit „když za to vezmeš"a cítíš v ruce tu odezvu řazení má podle mne hodně do sebe oproti "dráždění pádel“ pod volantem v případě sekvencí. ;) :D :D

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kelt

Jiné

Už jsem neseděl v autě a neřídil 14 let a za tu dobu jsem se vezl méně než 10 x. Takže mně je to osobně jedno.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Rokio

Jiné

Žádné. Nemám řidičský průkaz a ani ho nechci mít, protože bych se bál, že bych naboural a rovněž k řízení nemám předpoklady. Mívám často hlavu v oblacích a jsem impulzivní.

Umím ale řídit kolo a vozík.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
nyjono

Automat

Nebaví mě furt zvedat nohu a šlapat spojku.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mrixy

Ruční řazení

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
matesmc

Automat

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Ruční řazení

Budu se držet manuálního řazení až do sveho prvního elektromobilu kde logicky nebude ani manuální ani automatická vícestupňová převodovka …u elektromobilu už tak bude zbytečně to řešit.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Ametyst

Přidala jsem vlastní fotku usměvavého auta z výstavy pod širým nebem.

před 1943 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek