Inforamce o autě a jeho poruchy: Opel astra, 18 let starý; auto špatně startuje, má malý výkon (málo táhne do kopce i na 1), přehřívá se (95°C), škube když se rozjíždí a když se rozsvítí kontrolka (odkaz) tak auto přestane být funkční a zpomaluje >> http://www.emling-online.de/kfz/diagnose/mkl2.jpg <<
Zajímavá 0 před 4138 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Mám dojem, že to auto je rádo, že ještě drží pohromadě 🙂 špatné starty může způsobovat spousta věcí, počínaje starými svíčkami a kabely (vyměnit). Totéž ten špatný výkon – předstih, rovněž ty svíčky; přehřívání – například zadřená vodní pumpa, zavzdušněný chladicí okruh. Ta kontrolka znamená, že řídicí jednotka zaznamenala nějakou chybu, je třeba auto v servise napojit na PC.
0 Nominace Nahlásit |
Kontrolka je elektronika motoru – nemusí to mít ale nic společného s Tvým problémem (takhle staré auto se bude asi srát jako celek…). Zkontroluj spotřebu oleje, na Tvůj problém by mi seděla nějaká netěsnost, kdy se ti bude spalovat olej ve válci (přidejme k tomu ještě třeba nějaké další věci a vyplyne nám i ztráta tlaků – špatný tah) čímž se ti zasere svíčky (špatné starty). Co se vypínání toho motoru týče, pak by v tom ten olej (resp. jeho nedostatek) mohl být taky – ochrana před zadřením (např. v zatáčkách hladina poklesne vlivem náklonu auta) – pak bych to viděl na jinou kontrolku ale kdo ví, co tomu ještě je, je to prostě staré… ☹
0 Nominace Nahlásit |
Těsnění pod hlavou nebo hlava – to přehřívání je typické.
Zkuste při zahřátém motoru sundat víčko chlazení (tam co se leje
nemrznoucí kapalina) a šlápnout na plyn. Pokud začně kapalina bublinkovat,
je to jasné. Také se koukněte, zda z auta nejde velmi bílý kouř –
dtto.Netáhne to, protože díky tomu to nemá kompresi.
Je ovšem otázka, zda se vyplatí něco takového měnit na osmnáct let
starém autě.
0
před 4129 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek