Avatar uživatele
Ametyst

Jak vážná je hrozba omezení rychlosti na 30 km/h v Praze?

Praha je už tak bídně průjezdná a nemá obchvat. Magistrát dělá potíže řidičům, ukázal jim prostředníček a řekl: „Máte smůlu, jsme na straně aktivistů.“
https://www.no­vinky.cz/clanek/kri­mi-aktiviste-v-praze-bojuji-za-30-km-h-blokovanim-aut-mate-smulu-vzkazal-ridicum-magistrat-40424942

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 575 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Pepa25

Předpokládám, že riziko plošného zavedení je malé, zvítězí zdravý rozum. Třicítka bude maximálně v některých ulicích v centru (pokud tam už nyní není zóna 30 nebo přímo zákaz vjezdu). Dtto v jiných městech.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
aliendrone

Šmarjá! Jako by nestačilo, že se likvidují jízdní pruhy (názornou ukázkou kam to vede je např. ulice Olšanská). No, protože je dokázáno, že snížení maxrychlosti vede k tvorbě kolon a dopravní zácpy, tak je jasné, že tento nápad PROJDE. Ostatně NIC JINÉHO NELZE ČEKAT v havloidním dem(ent)okratickém režimu, který umí jen JEDINÉ – působit občanům pakárnu, buzerovat je a především okrádat. (JJ, magistrát již sichr vrtí ocasem nad očekávaným přínosem do městské kasy za pokuty!)

Být mladší, tak se ze žižkovské Ukrajiny odstěhuji někam na ČESKOU vesnici, alespoň bych se se spoluobčany bez potíží dorozuměl. Tedy VĚŘÍM, že tam se ještě mluví převážně česky. Možná by bylo ještě lepší se odstěhovat do pekla, protože tam se žije URČITĚ LÉPE, než v havloidní tyranii! 😉 🙂

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Ametyst

Aliendrone: Přesně to píšeš. Pokud si většina lidí něco přeje, musí se jim to zatrhnout a udělat pravý opak. Dělat ze života mizerii lidem, kteří se nepromenádují před kamerami, a nemají žádnou šanci běh věcí ovlivnit. Kteří nejsou dost mladí na to, aby jezdili na koloběžce nebo na kole. Na rozdíl od povykující hrstky aktivistů, kteří pochodují po magistrále, blokují páteřní komunikaci, a policie je ještě chrání!!! Praha si nezaslouží pirátský magistrát, ale tak se to vyhandlovalo s ODS, pro kterou “Doprava v Praze je prioritou.” Hřib pokračuje v likvidaci toho, co ještě funguje.

Nový příspěvek