Už 3 týdny v kuse mi volají z call centra a nabízejí výhodné kreditní karty. Když volali poprvé, zvednul jsem to a vysvětlil, že o nic nestojím. Druhý den mi volali znovu, že mají ještě výhodnější nabídku,opět jsem jim řekl že nic nechci a at už nevolají. Další den volali zase, už jsme to nebral atak každý den vždy několikrát kolem 8h ráno,takže mě budí po noční.Když si číslo zablokuju,zavolají z jiného. Můžu call centrum nahlásit na policii za obtěžování?
Zajímavá 0 před 2380 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez Nahlásit |
Nahlásit můžeš, ale nebude ti to nic platné. To, že nabízejí své produkty neni obtěžování. Přijímej pouze hovory z čísel které znáš.
0
před 2380 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Až na první bod souhlasím s Edisonem.
Žádosti lze (ne)vyhovět. Proto bych před žádostí dala přednost
výzvě.
Body 2 a 3 bych doporučila také.
Dále bych zavolala na zákaznickou linku svého operátora a sdělila
mu,
že nesouhlasím s používáním mého čísla k marketingovým
účelům.
Drap má pravdu pouze částečně. Jeho odpověď se týká callcenter,
kterým jste nezákazal zneužívání svého čísla pro marketing.
Ta centra, kterým jste marketing zakázal, jsou povinna to respektovat.
Policie nic nevyřeší. Byla by to jen ztráta času.
0
před 2380 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
už se to tu myslím řešilo. Jednoduchý postup je nainstalovat českou aplikaci „Můžu to zvednout?“ do svého telefonu a zapnout v ní automatické blokování všech komunitou negativně hodnocených čísel. Pak budete mít nejen od call center ale i všech možných podvodných nabídek pokoj. Odkaz ke stažení aplikace je zde https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mistergroup.muzutozvednout&hl=cs
Je to myslím nejúčinnější řešení, mnohem spolehlivější než se někde doprošovat aby vás laskavě vymazali ze své databáze což stejně neudělají. A pokud ano mezitím stihnout vaše kontaktní informace prodat dalším 40 subjektům, kteří nemají ani ponětí o tom, že jste u jednoho požádal o výmaz.
Upravil/a: anonym
0
před 2377 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je přesně o tom, že některé call centrum to dělá dobře a citlivě a druhé na všechno dlabe a prostě navolává tzv. cold contacts s tím, že se chytne třeba jeden ze dvou set hovorů. Jako marketingový specialista se mi líbí call centrum https://axxel.cz/call-centrum/ kde k tomu přistupují fakt hodně citlivě a rozhodně nehrozí, že by moje potenciální zákazníky obtěžovali.