Otec má platnou smlouvu ještě na rok a oni mu ji mění
k 01.03.15 s tím že může odstoupit bez sankcí popřípadě přestoupit
na pro něj nevýhodný paušál… Je tohle důsledek té novely
o telekomunikacích schválená k 01.01.15?? Oni porušili smlouvu a pokud ji
poruší člověk, tak musí zaplatit a pokud oni tak nic? Poradí někdo jak to
s nima vyřešit?
Doplňuji:
Jojo nabídli mu síť nesíť za 150,– a 50 minut do všech sítí a potom
minuta za 3,50,– ale já mám možnost skrzeva práci za 50,– 50 minut do
všech sítí i do zóny 1 zahraničí a další minuty za 1,13,– a k tomu
na 4 čísla neomezeně. takže mu to samozřejmě zařídím, jen mě fasinuje
co si operátoři v čechách dovolujou, nedávno jsem chtěl zrušit net za
400,– za měsíc a nabídli mi slevu 20% tak proč mi ji nenabídli rovnou?…
jsou to šulíni… ale díky všem
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? ivzez před 3586 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jestliže si přečteš smlouvu (a Všeobecné podmínky), nepochybně
zjistíš, že operátor má na takový postup právo (koneckonců – kdo tu
smlouvu vytvořil, že?)…
😉
Jak to vyřešit? – najít si vyhovující „paušál“ třeba u jiného
operátora a nechat si přenést číslo.
Doplňuji:
To máš tak…
Pro operátora je výhodné, když ´držíš hubu a krok´ – tedy platíš a
nebrbleš… Logicky.
V momentě, kdy získáš nějakou lepší nabídku a ´pohrozíš´, že ji
využiješ, operátor ´sleví´ – ví, že na tobě vydělá i ´za
desetinu´, hlavně, když u něj zůstaneš…
😉
Upravil/a: gecco
0 Nominace Nahlásit |
Nepochopila jsem z otázky, zda otec měl doteď paušál nebo si jen
dokupoval kredit? Chápu to tak, že otec měl paušál a dostal nevýhodnou
nabídku na jiný, zvýšený paušál?
Mám též T-mobile a měla jsem paušál HIT. Došla mi informující sms
o automatickém přejití na jiný tarif, pochopitelně mnohem dražší.
Zavolala jsem na linku operátora T-Mobile 4603 a vyjádřila své
rozhořčení.
Když mi operátorka řekla, že nižší, než nově navrhovaný vyšší
paušál, skutečně nepřichází v úvahu, protože to je to nejlevnější,
co mohou nabídnout, vytočilo mě to, neb já žádné velké výhody
nepotřebuji.
Rovnou jsem od operátorky žádala informace, jakým způsobem mohu zrušit
smlouvu na paušál a že přejdu na kredit, který se mi vyplatí víc. Její
reakce, kterou jsem nečekala?: Že by prý byla škoda zrušit paušál a sama
za sebe mi nabídla paušál jen o 20 Kč vyšší. Platila jsem předtím
paušál 230 Kč, bylo v tom volání 30 min zdarma a sms za 1,20. Nyní
budu platit 250 Kč (všechny ceny vč. DPH) a v tom mám 50 min volného
volání do všech sítí a 250 ks volných sms, po vyčerpání počtu
volných sms mě bude stát sms 1,50 Kč (vč.DPH). Tarif se jmenuje „50
síť nesíť“.
Doporučuji, aby otec zavolal na 4603, projevil svou nespokojenost, pohrozil zrušením paušální smlouvy. Uvidí, co mu operátorka nabídne
0 Nominace Nahlásit |
Vyřešit? T mobile poslat do análu a najít si výhodnější tarif. Dnes je nabídek hodně, určitě najdete něco, co vás příjde ještě levněji.
0 Nominace Nahlásit |
U T mobilu se mně podařilo vyjednat za 290 Kč/ měsíc. 220 minut do všech sítí, 800 SMS a 300 MB dat.
0 Nominace Nahlásit |
net za 400?
to by som poskytovateľovi ruky bozkával.
pozrite sa do sveta, aké sú tam ceny za net.
;-Q
Samozřejmě, že operátorům nahrává do ruky nový zákon. Ten si nevymysleli poslanci sami od sebe, to si vyžádali sami operátoři! A tady máme výsledky, hned za tepla, po pár dnech!