Dobrý den,
dne 31. 03. 2019 mi končí u operátora smlouva s telefonním číslem.
Mám plánu přejít k jinému operátorovi, ale musím současnému dát
najevo, že již nemám zájem o jeho služby.
Můj operátor po mne vyžaduje abych přesně 30. den před koncem smlouvy
došel na prodejnu a tam podal výpověď. Jelikož je výpovědní lhůta
30 dnů.
Jenže já potřebuji, aby mne pustil buď toho data psaného výše, nebo toho
1. 4. 2019.
Někde jsem našel (nebylo to na stránkách operátora), že mohu napsat
„Žádost o ukončení smlouvy dohodou“, ale nevím, jak na to
„zareaguje“ (zda je vůbec něco takového možného napsat) a na jeho lince
asistenti mlží, nebo se „zasekli“ a dokola opakují „výpověď,
výpověď, výpověď,…“ či prostě nevědí.
Nemáte někdo s tím zkušenost? Mám poslat „Výpověď smlouvy“ nebo „Žádost o ukončení smlouvy dohodou“? Jaké mám uvést datum (jakože "ke dni X), abych již 1. 4. 2019 mohl být do 6 hodiny ranní u jiného?
Děkuji za odpověď!
Zajímavá 0 před 2141 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Takže dohoda je dohoda obou nebo více stran. Žádost je prostě
blbost.
Nechápu co zde řešíš. Dnes je 4.1. a do konce března je ještě mnoho
dní.
Normálně zašli výpověď telekomunikačních služeb telefonního čísla
xxxxx, kdy služby skončí dnem 30.4.2019 a zároveň požaduj o kód
k přenosu čísla-(cca ČVOP). Toto podepiš a zašli doporučeně na adresu
operátora.
Nikde není stanoveno přesně 30 dní předem, výpověď můžeš zaslat
i dříve, po dohodě i později, ale k uvedenému datu.
0 Nominace Nahlásit |
Na dohodu by nemusel přistoupit, dohoda je dohoda obou zůčastněných stran. Výpověď může být jednostrannná a řídí se dobami a podmínkami včetně případných smluvních pokut uvedenými pro případ výpovědi ve smlouvě.
0
před 2141 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ustanovení, že se sjednává výpovědní lhůta 30 dnů neznamená, že
se musí podat přesně 30. den předem, ale minimálně 30 dnů před
požadovaným datem ukončení. Co se děje při nedodržení této lhůty nebo
při požadavku na jiné datum ukončení smlouvy, je uvedeno v dalších
odstavcích.
Podáš tedy výpověď dohodnutým způsobem ke dni konce smlouvy. Požádáš
o Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele. Toto číslo sdělíš
novému operátorovi a ten ti telefonní číslo zprovozní přesně
v požadovaný den.
0
před 2141 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jinak pokud máte smlouvu na dobu urřitou se sankcemi pro případ výpovědi, což bývá, tak se to zpravidla řeší tak, že se nejprve nastaví nejlacinější možný tarif, protože smluvní pokuta bývá stanovena z ceny tarifu. Pak teprve se podá v obchodě výpověď. S obchodníkem nebývá problém dohodnout si datum.