Jen bych poupravil to zdravotní riziko. Těch +/-5 °C neplatí po celou dobu jízdy! Do tohoto intervalu by se měl člověk dostat 15–30 minut po nastoupení / před vystoupením. Čili budu-li cestovat 4 hodiny, venku 45°C, v autě po nastoupení 35°C, tak si můžu s klidem postupně snižovat teplotu na klimě na 22°C (co 5 minut o pár stupňů). Za 3,5 hodiny si zase budu postupně přidávat teplotu.
Pro tělo je škodlivá ta nárazová změna teploty. Když se tělo pozvolna aklimatizuje, tak je to v pořádku a žádné zdravotní riziko klima v autě nepředstavuje.
4Kdo udělil odpovědi palec? Drap, Dochy, Danina65, independent
před 2669 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ale ano, independent má pravdu, Příliš velký rozdíl mezi vnitřní a venkovní teplotou skutečně způsobují zdravotní problémy. Paradoxně i nachlazení, záněty uzlin aj. Sám bych o tom mohl vyprávět, jsem na to velmi citlivý. A netýká se to jen auta, ale i klimatizovaných místností. Prudké střídání teplot opravdu není to nejlepší. Nastavením klimatizace na 30, zatímco venku je 35 st. klimatizaci nevypneš, zapne se pokud teplota v kabině auta překročí těch 30 st. Ale pořád je to ještě dost, dal bych to pár stupňů níž, za tu únavu z horka a riziko s tím spojené to nestojí.
Upravil/a: Kepler
3Kdo udělil odpovědi palec? Dochy, Danina65, independent
před 2669 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dávat klimu jen o 5 míň než venkovní teplota se doporučuje ze zdravotních důvodů ???????????
Na zdravotní důvody si klimu nenastavuji , nastavuji si abych nebyl
spocený ,klidně i na 22 ° C a ze začátku i na 16 °C , a nikdy mi nic
nebylo , ale každý je jinak náchylný na přechod z auta ven ,
a kdo určil že se má nastavit o 5 °méně než je venku ???
Když je venku 35 , tak na slunku je 45 a nastavovat si klimu na 30 je stejně bezvýznamné – to by byla ta klima k ničemu , nastavím si tak jak potřebuji
Upravil/a: Ušel ventil
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek