Dcera si objednala nábytek – skříně, postel atd a vše přišlo rozložené v krabicích a s návodem. Montovali jsme to se švagrem a mnoho dílů jsme museli upravovat, převrtávat díry, obrušovat, prostě nebylo to perfektní. Výrobce doporučuje použít pouze kladivo a dva šroubováky, a kdyby neměl švagr výbavu – vrtačku, lepidlo a spoustu dalších věcí, tak bych to já stejně jako 98 lidí ze 100 nesestavil. Jenomže to zjistím, že výrobek není dobrý, až po rozbalení a manipulaci s výrobkem. A takovou reklamaci mi nikdo neuzná. Jak se to řeší, taková situace? Máte s tím zkušenosti? Děkuji.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Lgee před 1218 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud jsi upravoval, převrtával a podobně, nelze reklamovat. Dělal jsi úpravy na výrobku. Pokud bys jen rozbalil a reklamoval, tak by to bylo možné. Příště objednávej nábytek i s montáží, nejlépe i s dovozem.
0 Nominace Nahlásit |
Přiznám se, že jsem montoval nábytek už x-krát a ještě se mi nestalo, že by něco nesedělo. Všichni nadávají na složité návody z IKEi, ale ty jsou naopak perfektní, jak pro blbečky, každý bod je vždy jeden krok a je to jednoznačné, Spíš návody k běžnému nábytku z Polska / Německa jsou občas nejednoznačné. Podle mě je správný postup si vše rozložit a udělat si farhplan (a případně to reklamovat, pokud něco chybí nebo je špatně) než pak v průběhu něco převrtávat …