Objednala jsem si skříňku nad pračku, bohužel po dodání a následném
rozbalení jsem zjistila, že jedna z desek je prasklá, a to tak, že když se
ni křivě podívám, praskne asi úplně.
O co jde…
Ihned jsem reklamovala a žádala o další instrukce, a oni mi dali nabídku
slevu 20%. Prozatím jsem na to neodpověděla. V balíku se zbožím měl být
formulář pro odstoupení od smlouvy a štítek pro zpětné zaslání, není
v tom ani jedno, jen návod na sestavení. Prasklá deska by se dala vyřešit
tak, že bych si nechala uříznout stejné rozměry a nadělat stejné
otvory,ale to taky nebude zadarmo.
Jak to mám tedy vyřešit? Plácat se s reklamací a odesíláním, někde
prosit o chybějící formuláře…apod se mě moc nechce, ale taky nechci
přijít o peníze. Děkuji za případné odpovědi.
ps. foto je moje z mého mobilu
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, briketka10 před 1892 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Já bych jim to poslal zpátky. Potřebné reklamační papíry by ti měli poslat k vytisknutí mailem a náklady na dopravu zaplatit. Už jsem takto jednou reklamoval. K čemu je ti sleva 20%, když ten výrobek je nepoužitelný? Výroba by tě vyšla dráž. Nebral bych slevu ani 50%.
4Kdo udělil odpovědi palec? iceT, ivzez, briketka10, paul1
před 1892 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?briketka10 Nahlásit |
O souhlasu s návrhem slevy by se dalo uvažovat v případě,
že byste jinou desku pořídila levněji než za 20 % z ceny skříňky.
Toto byste mohla řešit reklamací, ale já bych dala přednost
odstoupení
od smlouvy a pořízení skříňky od jiného výrobce, protože podle mých
zkušeností proběhne odstoupení od smlouvy rychleji než reklamace.
4Kdo udělil odpovědi palec? iceT, Hlada, briketka10, paul1
před 1892 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Asi takto, dodavatel měl dodat zboží v potřebné kvalitě, pokud dostal zaplaceno. Když ne, záleží na příjemci. Ten má právo se rozhodnout. Neúplný výrobek za neúplnou cenu není úspora. Zboží bych reklamoval, poslal zpátky a upozornil je na to, že neposlali potřebné věci. Pokud si chtějí udržet zákazníka, měli by danou věc uznat a vyjít mu vstříc.
3Kdo udělil odpovědi palec? iceT, briketka10, paul1
před 1892 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V tomto případě se neodstupuje od smlouvy, ale reklamuje vadné zboží. Stejné otvory fak nikdy nevyvrtáš. Nejsi jejixh přesně nastavený stroj. O chybějící formuláře si můžeš napsat, ale reklamovat lze i obyčejným formálním… úředním dopisem. Děláš z problému větší, než je.
0 Nominace Nahlásit |
Přistoupil bych na slevu, slepit a sesadit, za čas si ani nevzpomenete, že to je prasklé. Je to zevnitř. Pokud bylo v balíku lepidlo, není problém. Namažte všechny spoje i kolíky. Pokud nemáte lepidlo, kupte v hobby marketu malé balení Herkules.
0 Nominace Nahlásit |
Zjevně je to bočnice z dřevotřísky a ta i při takovém naprasknuti ve smyku horizontálně nesklouzne. Osobně bych vzal lištu, na zadní straně která není vidět bych ji přivrtal k desce a zajistil tak že se prasklina nemůže rozevřít (to by možná zajistilo i sestavení skříňky po kterém k takovému pohybu nebude žádný prostor)
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek