Avatar uživatele
no107064

„Há“ faktor – co to je?

Může mi někdo rozumně vysvětlit co to má být u Hyundayů ten zázračný „Há“ faktor?
Doplňuji:
gecco: já určitě nenaletěl, jen mě zajímalo jesli „Há“ faktor nemá s něčím nějakou souvislost jako například O2 – > voda … a jestli ten Hfaktor nemá něco podobného jen ne tak profláklého … Hnůjdaja bych si nekoupil to se neboj.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3510 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

To nikdo neví – a o to je tento marketingový plk účinnější…
;-DD
Vždycky je podstatné, aby tě reklama zaujala (je úplně jedno, na jak velký nesmysl ´naletíš´) – což se ´hjondajům´ ve tvém případě evidentně povedlo…
😉
Doplňuji:
Nejde jen o to, že – případně, koupíš dané zboží…
Ale o to, že tě zaujme reklama, že si jí všimneš, že – třeba – zapátráš po jejím smyslu…
😉

Upravil/a: gecco

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Wikipedia:

„Hirschův index (také H-index či h-index) ve scientometrii udává, kolik článků daného autora dosahuje citovanosti vyšší, než je pořadové číslo článku dle počtu citací. Jde o jeden z indexů citačního ohlasu vědeckých článků, publikovaných jedním vědeckým pracovníkem.[1] Oproti prostému citačnímu ohlasu jednotlivého článku jde u H-indexu o určitý hromadný ukazatel citovanosti. Vyšší hodnotu H-indexu má autor, u kterého má "vyšší“ počet článků „vyšší“ citovanost. Ani H-index ovšem nepostihuje mnohé citační artefakty, dané např. častým publikováním prací s mnoha spoluautory, diametrálními citační rozdíly v jednotlivých oborech, atp. Pro jeho užívání a srovnávání, zejména mezi obory, platí proto podobná omezení, jako u jiných scientometrických indexů."
Doplňuji:
Vždyť jsem vám na to odpověděl – zde není co řešit… Je to zkrátka měřítko účinnosti propagace.

Upravil/a: anonym

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj Nahlásit


Avatar uživatele
Michal P

Dle mého by se možná „H“ faktorem dala vyjádřit míra „fekálnosti“ – kupříkladu nějakého produktu, řekněme (zcela namátkově) automobilu.
Jinými slovy: Čím víc je to na H…O, tím vyšší H faktor tomu lze přidělit.

Jiná definice mě takto z patra nenapadá – pak už to může být pouze smyšlený marketingový výkřik.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek