Může mi někdo rozumně vysvětlit co to má být u Hyundayů ten
zázračný „Há“ faktor?
Doplňuji:
gecco: já určitě nenaletěl, jen mě zajímalo jesli „Há“ faktor nemá
s něčím nějakou souvislost jako například O2 – > voda … a jestli
ten Hfaktor nemá něco podobného jen ne tak profláklého … Hnůjdaja bych
si nekoupil to se neboj.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3510 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To nikdo neví – a o to je tento marketingový plk účinnější…
;-DD
Vždycky je podstatné, aby tě reklama zaujala (je úplně jedno, na jak velký
nesmysl ´naletíš´) – což se ´hjondajům´ ve tvém případě
evidentně povedlo…
😉
Doplňuji:
Nejde jen o to, že – případně, koupíš dané zboží…
Ale o to, že tě zaujme reklama, že si jí všimneš, že – třeba –
zapátráš po jejím smyslu…
😉
Upravil/a: gecco
4Kdo udělil odpovědi palec? Emefej, briketka10, jáára, Agneta
před 3510 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Wikipedia:
„Hirschův index (také H-index či h-index) ve scientometrii udává,
kolik článků daného autora dosahuje citovanosti vyšší, než je pořadové
číslo článku dle počtu citací. Jde o jeden z indexů citačního ohlasu
vědeckých článků, publikovaných jedním vědeckým pracovníkem.[1] Oproti
prostému citačnímu ohlasu jednotlivého článku jde u H-indexu o určitý
hromadný ukazatel citovanosti. Vyšší hodnotu H-indexu má autor, u kterého
má "vyšší“ počet článků „vyšší“ citovanost. Ani H-index ovšem
nepostihuje mnohé citační artefakty, dané např. častým publikováním
prací s mnoha spoluautory, diametrálními citační rozdíly v jednotlivých
oborech, atp. Pro jeho užívání a srovnávání, zejména mezi obory, platí
proto podobná omezení, jako u jiných scientometrických indexů."
Doplňuji:
Vždyť jsem vám na to odpověděl – zde není co řešit… Je to zkrátka
měřítko účinnosti propagace.
Upravil/a: anonym
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj Nahlásit |
Dle mého by se možná „H“ faktorem dala vyjádřit míra
„fekálnosti“ – kupříkladu nějakého produktu, řekněme (zcela
namátkově) automobilu.
Jinými slovy: Čím víc je to na H…O, tím vyšší H faktor tomu lze
přidělit.
Jiná definice mě takto z patra nenapadá – pak už to může být pouze smyšlený marketingový výkřik.
0
před 3500 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek