Já třeba žasnu nad T-mobilem a Českou spořitelnou. Uzavřela jsem
s nimi smlouvu, jsem dlouholetý klient a jednou za čas obdržím výpis, ve
kterém je příloha o změně podmínek (samozřejmě k ,,k mému dobru,,).
Když bych chtěla měnit podmínky zásadního charekteru já, jako druhá
strana smlouvy, mám smůlu. Je mi jasné, že někde na konci smlouvy bude
miniaturním písmem poznamenáno, že na to mají právo. Ale už toho mám
dost, jak si Česká spořitelna zvyšuje poplatky a T-mobile mění co může.
Navíc konkurence není o moc lepší. Když jsem volala do T-mobile jak je
možný, že rozdávaj moje osobní údaje, tak mi oznámili, že je mohou
poskytovat svým obchodním partnerů, ale těm nic nezabrání je dál
šířit. Nebaví mě během týdne desetkrát zvednout mobil a slyšet, že mi
volá cetelem, komerční banka, vodafone, předvolební průzkum, paroubkova
volební kampaň,…Co si o tom myslíte vy?
Doplňuji:
Jen v reakci na odpověď bych ráda uvedla, že nikde nedávám své mobilní
číslo, jen nejbližším lidem, aby to plnilo funkci privátního kontaktu.
Jinak jako kontakt uvádím email.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, fortin před 5281 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vůbec se mi to nelíbí a také zvažuji pro a proti při event.změně.
U T-mob.jsem měla tarif na 5 čísel síť-nesíť na neomezené volání
i SMS a najednou jim to asi docvaklo a už máme jen 300 minut mimo síť. Je
to teď od června, tak ještě nevím, jak s minutami vyjdu, ale více mi
vadí ten princip, že si podmínky mění jak se jim to líbí.
A co se týče různých nabídek, milé mi nejsou a už jsem se je naučila
krátce odbývat. S tím asi nic moc neuděláme.
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, já si myslím, že je nejlepší mít operátora Vodafone, se
kterým jsem v životě neměl problémy a zkusit Raiffeisen bank, který je
prý velice výhodný a bezproblémový.
Jinak je to hrozná pakárna. Dnes vás každý sleduje od kamer začínaje po
osobní údaje konče.
0 Nominace Nahlásit |
No já nevím, také jsem dlouholetým klientem Spořky, ale žádný
problém s nimi nemám. Měla jsem tam více účtů, ale ponechala jsem pouze
jeden a založila si nový účet u mBank, tam žádné poplatky nejsou.
Dále jsem rovněž dlouholetý klient T-mobile a žádné telefonáty mne
neobtěžují, spíš mi to dělá O2 na pevnou linku. Ale tato čísla jsou
uvedena ve Žlutém listí, tam je může vyhrábnout kdokoliv.
Z vlastní zkušenosti vím, že kontakty neprodávají velké společnosti
jako T-mobile (ten to nemá zapotřebí), ale stačí někde telefonní číslo
uvést na objednávku z novin a malér je hotov. Inzeráty typu „kartářka
vám splní vaše sny“ a „zdarma vám zašleme náramek štěstí“, jsou
přesně ty společnosti, jež obchodují z osobními daty, a věřte, že to
je hodně velký kšeft.
Doplňuji:
Psala jsem jen ze své zkušenosti. Např. Reade´s Digest men otravuje už
15 let svými výhrami.
A mimochodem Reifka je nejdražší na trhu, má nehorázné poplatky, přes
jejich úžasné reklamy, daleko vyšší než spořka.
Upravil/a: Jambalaya
0 Nominace Nahlásit |
Udělám následující. Zruším účet u ČS a mou výplatu chci na ruku.
Jenže jsem jako jejich klient vázán smlouvou která umožní ukončit … po
zaplacení úvěru který rozdávají na potkání.
Děkuji za otázku, díky vám do smlouvy s T-M nepůjdu.
0
před 5279 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek