Avatar uživatele
sisi0110

Co si myslíte o smlouvách, které uvzavíráte s institucema, které je v průběhu doby mění a vy s tím nic nenaděláte?

Já třeba žasnu nad T-mobilem a Českou spořitelnou. Uzavřela jsem s nimi smlouvu, jsem dlouholetý klient a jednou za čas obdržím výpis, ve kterém je příloha o změně podmínek (samozřejmě k ,,k mému dobru,,). Když bych chtěla měnit podmínky zásadního charekteru já, jako druhá strana smlouvy, mám smůlu. Je mi jasné, že někde na konci smlouvy bude miniaturním písmem poznamenáno, že na to mají právo. Ale už toho mám dost, jak si Česká spořitelna zvyšuje poplatky a T-mobile mění co může. Navíc konkurence není o moc lepší. Když jsem volala do T-mobile jak je možný, že rozdávaj moje osobní údaje, tak mi oznámili, že je mohou poskytovat svým obchodním partnerů, ale těm nic nezabrání je dál šířit. Nebaví mě během týdne desetkrát zvednout mobil a slyšet, že mi volá cetelem, komerční banka, vodafone, předvolební průzkum, paroubkova volební kampaň,…Co si o tom myslíte vy?
Doplňuji:
Jen v reakci na odpověď bych ráda uvedla, že nikde nedávám své mobilní číslo, jen nejbližším lidem, aby to plnilo funkci privátního kontaktu. Jinak jako kontakt uvádím email.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, fortin před 5281 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
ReHu

Vůbec se mi to nelíbí a také zvažuji pro a proti při event.změně.
U T-mob.jsem měla tarif na 5 čísel síť-nesíť na neomezené volání i SMS a najednou jim to asi docvaklo a už máme jen 300 minut mimo síť. Je to teď od června, tak ještě nevím, jak s minutami vyjdu, ale více mi vadí ten princip, že si podmínky mění jak se jim to líbí.
A co se týče různých nabídek, milé mi nejsou a už jsem se je naučila krátce odbývat. S tím asi nic moc neuděláme.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Absolon

Nevím, já si myslím, že je nejlepší mít operátora Vodafone, se kterým jsem v životě neměl problémy a zkusit Raiffeisen bank, který je prý velice výhodný a bezproblémový.
Jinak je to hrozná pakárna. Dnes vás každý sleduje od kamer začínaje po osobní údaje konče.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Jambalaya

No já nevím, také jsem dlouholetým klientem Spořky, ale žádný problém s nimi nemám. Měla jsem tam více účtů, ale ponechala jsem pouze jeden a založila si nový účet u mBank, tam žádné poplatky nejsou.
Dále jsem rovněž dlouholetý klient T-mobile a žádné telefonáty mne neobtěžují, spíš mi to dělá O2 na pevnou linku. Ale tato čísla jsou uvedena ve Žlutém listí, tam je může vyhrábnout kdokoliv.
Z vlastní zkušenosti vím, že kontakty neprodávají velké společnosti jako T-mobile (ten to nemá zapotřebí), ale stačí někde telefonní číslo uvést na objednávku z novin a malér je hotov. Inzeráty typu „kartářka vám splní vaše sny“ a „zdarma vám zašleme náramek štěstí“, jsou přesně ty společnosti, jež obchodují z osobními daty, a věřte, že to je hodně velký kšeft.
Doplňuji:
Psala jsem jen ze své zkušenosti. Např. Reade´s Digest men otravuje už 15 let svými výhrami.
A mimochodem Reifka je nejdražší na trhu, má nehorázné poplatky, přes jejich úžasné reklamy, daleko vyšší než spořka.

Upravil/a: Jambalaya

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
fortin

Udělám následující. Zruším účet u ČS a mou výplatu chci na ruku. Jenže jsem jako jejich klient vázán smlouvou která umožní ukončit … po zaplacení úvěru který rozdávají na potkání.
Děkuji za otázku, díky vám do smlouvy s T-M nepůjdu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek