https://www.novinky.cz/auto/491270-skoda-odhalila-novy-model-scala-nastupce-rapidu.html
Podle mně totální průser. Proč ten třetí sloupek, je to příšerné! Vždy jsem si přál, aby škodovka konečně udělala líbivé a sportovnější auto. Škoda, že výrobu osobáků čecháčci odepřeli Tatře…
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? briketka10, aliendrone před 2161 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
… tak to asi nevíš o Rapidu nic, ten ho má taky: http://www.skoda-auto.cz/modely/rapid/rapid-spaceback – https://refresher.cz/60936-Skoda-povysila-Rapid-Uplne-nova-Scala-chce-byt-kralem-kompaktni-tridy?gdpr-accept=1
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, Drap, Kepler, aliendrone
před 2161 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Další pokus prodávat Fabii za cenu Octavie.
3Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone, annas, Kepler
před 2161 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mmmm… auto… A proč myslíš, že ho ukázali v Izraeli? Protože v Evropě se nad spalovacími motory smráká a pomalu jsou tu tahle auta nežádoucí. Evropa míří absolutně někam jinam (čímž netvrdím, že ta cesta je správná).
Mimochodem… jak bys tu záď řešil s ohledem na tuhost karoserie, v tomto případě střechy, když ne sloupkem?
Upravil/a: Edison
0 Nominace Nahlásit |
Není až tak sportovní.
Nelíbí se mi ani trochu.
U nás asi nepůjde na trh..
Upravil/a: briketka10
2Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone, Kepler
před 2161 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Poslyš Keplere… jde o to, že je to konstrukční nutnost při dané konstrukci karoserie (blatnik, resp. prostor pro kolo), potřebě co nevětšího prostoru (velké dveře kvůli pohodlnému nastupování) a to při zachování možnosti stahovat okénko na zadních dveřích. Takhle podobně rozdělené zadní okno na dveřích má kdejaký sedan/hatchback aj. plechovky.
Spíš se zajímej o to, jestli je možnost výměny prasklého uhlíku u zadního stěrače NEBO se musí vyměnnit CELÝ elektromotorek i s převodem apod. věci. (nehledej, MUSÍ)! ;) :D :D
Ale je fakt, že designové oddělení by ve Škodovce mohli zrušit, i když to není takový průšvih jako „ponorka“ Fóbie dvojka. :D :D :D
0 Nominace Nahlásit |
Je to moc pěkné, s tím bych si klidně hrá… Aha, to je auto, ne hračka.
0
před 2161 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ono u Rapidu ani u Scaly nejde o nosné sloupky, špatně jsem se vyjádřil. Nelíbí se mi to ani u Rapidu, ale ta Scala by to vážně mít nemusela.
>>> Keplere, „to druhé“ tam být MUSÍ tím spíš, je to totiž okraj dveří/přechod na „C“ sloupek. Zpevňuje to dveře, drží ten čtyřúhelníkový skleněný „piškot“ – viz např Fóbie http://img3.auto.cz/news/img/art/2014-30/620_53cd1c1e49c75.jpg Chjo, co to jen s tebou Kájomaříkovci provádí…?!? ;) :D :D
Jo, máš pravdu, mají to tak blbě a neelegantně řešeno. Proč to takhle nemá Golf a spousta dalších aut? http://www.free-wallpapers.cz/auta/vw_golf.php
No fakt je, že některá auta (většinou kupéčka a kabria, ale i jiná) „orámování skla železem“ nemají vůbec. Ale to se podepisuje na výdrži okna, častěji se ti stane „nehoda“ a dáváš nové sklo.
Proč to „designérské hvězdy“ z Mladé Boleslavi řešily právě takhle, to mohou vysvětlit jen oni. ;) :)
Faktem je, že koncernová auta OBVYKLE vypadají normálně, některá i hezky (v dané kategoii např. https://www.google.com/search?q=seat+leon+4&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjX9ZTl4ZLfAhXLGewKHcLACB8Q_AUIDigB&biw=1920&bih=944#imgrc=FMR18T0HlX3ITM: v porovnání se Škodíky, takže není důvod tvrdit, že u nich to nejde. Možná je v Boleslavi špatné šeng-fuej (škodlivá zóna) – to by ke Škodovce pasovalo! ;) :D :D