Nějaké fotky jsem viděla, ale moc to nepomohlo.
Doplňuji:
Právě, že mám kombi a spaní je v pohodě. Budu potřebovat změnu a tak
mě to zajímalo. Poslední dobou o SUV slyším čím dál častěji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Miroslavst, jendahun, rynek878 před 5089 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak rozdíl je v tom, že je vyšší, takový nepovedený off-road, někdy
má 4×4, někdy ne. Může být větší, nebo menší, záleží na značce.
No a co myslíte přesně tím lůžkem, to nechápu. Já mám kombi a vyspíme
se tam úplně v pohodě, když sklopím zadní sedačky.
Doplňuji:
No tak záleží na tom, jak velký vůz si pořídíte, jestli menší, nebo
větší, možná by vám mohlo vyhovovat nějaké větší MPV,,,
Upravil/a: kropitko
0 Nominace Nahlásit |
Obecně celková výška a délka karoserie by měla bát větší, než kombi. Takře i lůžková úprava prostornější. Hlavni devízou SUV však je větší výška podvozku a pohon na všechna 4 kola, takže lepší průchodnost náročnějším terénem..
0 Nominace Nahlásit |
SUV je zpravidla o trochu větší, hlavně vyšší než klasický kombík.
To se projevuje ve stabilitě v zatáčkách a za větru. Zpravidla mají tzv
pohon 4×4, ale ve své podstatě až na nějaké výjimky dražších SUV
zabírá jen jedno kolo na přední, jedno na zadní nápravě, protože nemají
uzávěrky náprav. Je o dobré tak na polní cestu, občas za rok na nějaké
náledí. Ale běžné SUV je jen na vyjetí po trochu kluzkém povrchu, na
brzdění a zatáčení je to prakticky stejné jako klasika. Naopak s ohledem
na větší hmotnost je to kolikrát horší.
Je to móda, leckdo si myslí, že je v něm bezpečnější. Měli jsme doma
poměrně kvalitní značku, ale vrátili jsme se ke klasickému kombiku kde
elektronika při prokluzu přibrž´duje klouzající kolo. Když je zle,
nasadí se řetězy, ale to je drobnost. U klasického kombíku spotřeba
nižší, je svižnější, méně náročný na údržbu a celkově nižší
pořizovací náklady. To co ušetříme proti SUV, při výletech nikdy
v hotelích neprospíme.
V práci něco jako SUV používám. Nemám s ohledem na druh práce jinou
možnost než takový typ auta. Když jedeme z domu oba za sebou, nemám na
kombíka žádnou šanci mu mimo dlouhé roviny stačit, přestože motor má
skoro o 60 koní víc. V zatáčkách je proti klasickým autům víc
nestabilní.
Doplňuji:
Pro jendu:
Zajeď se někdy podívat k mateřské škole, a nebo k nějaké základní
mezinárodní škole. SUV tam uvidíš mnoho před zahájením a po ukončení
vyučování. Pro 30 kg dítěte tam jezdí přes dva tuny železa a
umělých hmot.
Upravil/a: venkovan
0 Nominace Nahlásit |
Dnes jsem pochopil,proč jsou tyto vozy tak oblíbené u střední generace.Náhon na všechny čtyři,bytelnější konstrukce,možnost lůžkové úpravy a tmavá skla.Na každé odbočce do lesa a vedlejší silnici,tyto vozy potkávám.Je to únik od manželského stereotypu,blížící se jaro,nebo snad poslední záchvěv mužnosti u obtloustlého plešatého podnikatele?Potkávám teď tyto auta všude v lese,drze zaparkované i v zákazech vjezdu.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek