Avatar uživatele
ReHu

Čím se vyznačuje karoserie SUV? Hlavní rozdíly oproti limuzíně či kombi. Lze interier upravit na lůžko? Díky.

Nějaké fotky jsem viděla, ale moc to nepomohlo.
Doplňuji:
Právě, že mám kombi a spaní je v pohodě. Budu potřebovat změnu a tak mě to zajímalo. Poslední dobou o SUV slyším čím dál častěji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: ReHu

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Miroslavst, jendahun, rynek878 před 5089 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kropitko

Tak rozdíl je v tom, že je vyšší, takový nepovedený off-road, někdy má 4×4, někdy ne. Může být větší, nebo menší, záleží na značce. No a co myslíte přesně tím lůžkem, to nechápu. Já mám kombi a vyspíme se tam úplně v pohodě, když sklopím zadní sedačky.
Doplňuji:
No tak záleží na tom, jak velký vůz si pořídíte, jestli menší, nebo větší, možná by vám mohlo vyhovovat nějaké větší MPV,,,

Upravil/a: kropitko

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
poa.li

Obecně celková výška a délka karoserie by měla bát větší, než kombi. Takře i lůžková úprava prostornější. Hlavni devízou SUV však je větší výška podvozku a pohon na všechna 4 kola, takže lepší průchodnost náročnějším terénem..

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
venkovan

SUV je zpravidla o trochu větší, hlavně vyšší než klasický kombík. To se projevuje ve stabilitě v zatáčkách a za větru. Zpravidla mají tzv pohon 4×4, ale ve své podstatě až na nějaké výjimky dražších SUV zabírá jen jedno kolo na přední, jedno na zadní nápravě, protože nemají uzávěrky náprav. Je o dobré tak na polní cestu, občas za rok na nějaké náledí. Ale běžné SUV je jen na vyjetí po trochu kluzkém povrchu, na brzdění a zatáčení je to prakticky stejné jako klasika. Naopak s ohledem na větší hmotnost je to kolikrát horší.
Je to móda, leckdo si myslí, že je v něm bezpečnější. Měli jsme doma poměrně kvalitní značku, ale vrátili jsme se ke klasickému kombiku kde elektronika při prokluzu přibrž´duje klouzající kolo. Když je zle, nasadí se řetězy, ale to je drobnost. U klasického kombíku spotřeba nižší, je svižnější, méně náročný na údržbu a celkově nižší pořizovací náklady. To co ušetříme proti SUV, při výletech nikdy v hotelích neprospíme.
V práci něco jako SUV používám. Nemám s ohledem na druh práce jinou možnost než takový typ auta. Když jedeme z domu oba za sebou, nemám na kombíka žádnou šanci mu mimo dlouhé roviny stačit, přestože motor má skoro o 60 koní víc. V zatáčkách je proti klasickým autům víc nestabilní.
Doplňuji:
Pro jendu:
Zajeď se někdy podívat k mateřské škole, a nebo k nějaké základní mezinárodní škole. SUV tam uvidíš mnoho před zahájením a po ukončení vyučování. Pro 30 kg dítěte tam jezdí přes dva tuny železa a umělých hmot.

Upravil/a: venkovan

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
jendahun

Dnes jsem pochopil,proč jsou tyto vozy tak oblíbené u střední generace.Náhon na všechny čtyři,bytelnější konstrukce,možnost lůžkové úpravy a tmavá skla.Na každé odbočce do lesa a vedlejší silnici,tyto vozy potkávám.Je to únik od manželského stereotypu,blížící se jaro,nebo snad poslední záchvěv mužnosti u obtloustlého plešatého podnikatele?Pot­kávám teď tyto auta všude v lese,drze zaparkované i v zákazech vjezdu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek