Automat mam, kdyz chci, tak si prepnu na sekvencni razeni a bud radim nahoru/dolu na radicce nebo padly pod volantem. Automat tedy automaticky (:-)) neznamena, ze si clovek nezaradi jak by sam chtel. Pro me osobne je nejvetsi vyhodou pri popojizdeni po meste nebo v kolonach. Nemusim porad radit 1 2 3 4 3 2 1… a nemusim resit rozjezdy. Proste slapnu na plyn a jedu. U velmi vykonnych motoru navic automat lepe pouziva spojku nez bezny smrtelnik – nehrozi jeji poskozeni a je mozne plne vyuzivat vykon motoru.
Upravil/a: Schluker
0 Nominace Nahlásit |
Já bych to nechtěl. Automatickou převodovku má v autě manželka. Obrovskou výhodou je to, že já s jejím autem můžu normálně jezdit, ale ona už se s mým autem nerozjede.
0 Nominace Nahlásit |
Používám auto s automatem. Automat se postará o to, že když se potřebuji rozjet z vedlejší silnice do mezery mezi auty na hlavní, tak se auto opravdu rozjede a nechcípne. Postará se i o to, že když se rozjíždím do kopce, tak nepotřebuji ruční brzdu k tomu, aby auto necouvlo.
0 Nominace Nahlásit |
Pro někoho je to pohodlnější jízda. Případný servis takové převodovky je ale dražší. Kdo umí jezdit, ale nepotřebuje automat kvůli rozjezdu do kopce, já nepoužívám ani ruční brzdu.
0 Nominace Nahlásit |
Jsou situace, kdy je rozjezd na rucni brzdu nejlepsim resenim (pripadne hill hood u automatu).Zkuste si nekdy poradne nalozit auto, povesit za nej dvoutunovy prives a rozjet se do poradneho kooce bez rucni brzdy. Doporucuju mit stazene okenko a mavat spojce na rozloucenou.