a co přesně si představuješ pod pojmem „postižené“??
tělesně – ano,
duševně – některé do speciálních „škol“, ty s hodně těžkou
mentální poruchou nikam
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?da ny Nahlásit |
Nn, po porodu se odnesou do lesa, kde se nechají napospas. ;)
#infanticida
Co bys řekl?
0 Nominace Nahlásit |
Příliš široký pojem. Upřesni, co podle Tebe znamená „postižené“ a pak třeba dostaneš konkrétní odpověď.
0 Nominace Nahlásit |
Ano, v rámci inkluze chodí společně s ostatními dětmi do normálních škol a tam se tempo, rozsah i vše ostatní přizpůsobuje zpravidla nejpomalejšímu článku, tak, aby se nejednalo o diskriminaci.
0
před 1031 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kazatel: „tam se tempo, rozsah i vše ostatní přizpůsobuje zpravidla
nejpomalejšímu článku, tak, aby se nejednalo o diskriminaci.“
To je otázka. Ono záleží na konkrétním dítěti a na tom jak s tím
učitel/ka umí pracovat. Učitel, který si stoupne před třídu, odvykládá
to co si podle studijních plánů připravil a zas odejde toho moc extra
nesvede ani se „standardními“ dětmi. Pokud má ve třídě někoho
slabšího, může pak mít „hromosvod“. Máme zkušenost se školou, kde je
„diagnostikovaných“ několik žáků ve třídě, učitelka s pomocí
asistenta vše zvládá a do třídy/školy se snaží protlačit rodiče své
bezproblémové potomky i za cenu dojíždění.
Zkušenost z návratu prvňáčka po „lockdownu“:
„problém“ – učivo zvládnuté o 1–2 strany dál (v obou případech
nebylo včas přesné zadání co má být hotovo).
Standardní učitelka: „proboha, a co já s ním tady teď budu
dělat?“
Alternativní učitelka: „jů, to je hezké, že ho to baví. Připravím mu
pár dalších příkladů ať se nenudí“